Hogyan lehet egy autó motorját kiszerelés után beindítani?
Figyelt kérdés
Házilag építenék egy buggy szerűséget. Egy Ford puma(1.4 1998) motorja képezi ennek az alapját. Az autót, működőképes állapotban volt. Jelenleg a teljes belső rész, ami mozdítható, ki van szerelve. A szerelés során végig ügyeltem arra, hogy a kábelekkel ne kerüljek problémába. Minden igyekezetem ellenére az történik az indítás során(kormány is van szerelve és róla a gyújtáskapcsoló is) a benzinpunpa szivattyúz, de teljes elfordítás esetén nem történik semmi, nem indítja az önindítót se. A valódi kérdés nem is az lenne hogy a jelenlegi állapot megjavitása, hanem hogy hogyan kell ezt a motort elektronikailag kiszerelni úgy hogy a motor és annak minden kiszolgáló berendezése(hűtő ventillator benzinpumpa) működjön?2019. nov. 17. 13:52
1/8 anonim válasza:
Hát úgy kellett volna, hogy minden elektromos berendezést is kiszedsz, majd a buggy-ba úgy építed be, hogy eredeti funkcióját ellássa.
Innen már nem nagyon lehet megmondani mi a gond így.
Test van mindenhol ahol korábban is volt pl?
2/8 anonim válasza:
Na és az immobiliser? Lehet hogy azt keresné az ECU, azért nem történik semmi.
3/8 anonim válasza:
Nekem ez kissé zavaros. A címben kiszerelt motorról írsz, utána meg kiszerelt belsőröl. Akkor hol a motor?
4/8 anonim válasza:
Amit te megírni csak létezik olyan nagyon zavaros. Nem értem a kiszolgáló berendezéssel miért akar csinálni. Az hogy kormány levan szerelve meg hogy hütő ventillator nemmegy, kutyát nem érdekel. Kiszerelt motor indításhoz köze semmise. Kellen kérdezni érteleset ha tudnáll mitakarsz vele. Legjobb ha roncsot húzod el műhelybe. De nem működtetni hanem bontatni széjjel. :D
5/8 anonim válasza:
Aki aminek nem ura, hóhéra...
Köszönj el szépen a roncsodtól, hívj egy trélert, és irány a bontó.
Nem is értem, hogy elektromos és autótechnikai alapfogalmak ismerete nélkül egyáltalán hogy mer valaki belevágni egy járműépítésbe...
6/8 anonim válasza:
Először is javítsd meg, amit elrontottál, mert később már sokkal nehezebb lesz rájönni, hogy mi a baj. Miután megcsináltad, szedd le az összes kábelt, ami a motor kiemeléséhez feltétlen szükséges, jelöld is össze címkékkel, hogy mi hova ment. Vedd ki a motort meg az összes mechanikus kacatot (hűtő, tank stb.) és építsd be a buggyba. Utána az egész kábelköteget ki kell bontani az autóból az ECU-val együtt és bekötni. Szükséged lesz az autó teljes kapcsolási rajzára, legalább valami olcsó diagnosztikai eszközre, meg egy multiméterre, mert ez tuti nem fog első összerakásra tökéletesen működni. Még én sem csináltam ilyet, úgyhogy nem biztos, hogy tökéletes a sorrend, de kétlem, hogy ezen az weboldalon részletesebb választ kapsz. Lehet jobban jártál volna egy öreg, karburátoros autóval.
7/8 anonim válasza:
Immo nem hiszem, az csak gyújtást tilt. Valószínűleg hiányzó test lesz.
Egyébként válassz kőbalta szintű motort, pl trabi vagy lada, azt könnyebb beindítani.
8/8 anonim válasza:
"házilag építenék egy buggy szerűséget"
Jól írtad, építenél ha tudnál.
Maradj a LEGO-nál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!