Anyagilag megéri motor bérbeadásával foglalkozni?
Például vennék használt, jó állapotú motorokar (1-3 db) és EV-ként (másodállásban) bérbeadnám.
Milyen költségekkek kell számolnom, mik lehetnek a hátulütői stb?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Látom nehéz kérdést tettem fel.
🤔
Ha nem tudod önállóan felmérni, hogy egy vállalkozás megéri-e, milyen hátulütői lehetnek, stb., az azt jelenti, hogy nem nagyon kéne azzal foglalkoznod.
Ha a gyíkhun akarsz utánajárni, hogy egy vállalkozás megéri-e, milyen hátulütői lehetnek, stb., az azt jelenti, hogy nagyon nem kéne azzal foglalkoznod. Meg úgy általában vállalkozással.
Valaki írna értelmes választ is?
Pl: 1 motor kiadása heti átlag 3 napon, napi kb. 15-20 e Ft-ért a szervízköltségek levonása (baleset nélkül) és adó után nyereséges lehet EV-ként vagy KATA vállalkozóként? Esetleg akkor, ha már eleve KATA-s az illető és nem csak ezért a motorbérbeadásért akar az lenni?
Vagy, ha heti 5 bérbeadás/motor nem sikerül akkor már veszteséges lenne a Magyar adózással?
Ezekhez kapcsolatos, értelmes válaszokra lennék kíváncsi.
Köszönöm!
Motort. Napi 15ezerért. Mégis, kinek?!
A válasz a kérdésedre: nem érné meg.
Akkor most (utoljára) elismétlem, amit korábban írtam: ha ezeket nem vagy képes önállóan felmérni, átlátni, kiszámolni, akkor nem vagy alkalmas ilyen jellegű vállalkozásra.
Ez nem úgy működik, hogy itt leírja neked Pistike, hogy két motor tizenötért hetente az annyi mint annyi, és akkor mínusz biztosítás, mínusz benzin és nyereséges vagy.
Egy vállalkozás ennél kicsit összetettebb.
Arról nem beszélve, hogy ha mindezt egy hozzáértő szakemberrel akarod felméretni, azt nem a gyíkhun kell tenni, és nem lesz ingyen.
Persze lehet gyíkhura is alapozni a vállalkozást, de akkor kérlek az eredményeket is oszd majd meg velünk, hadd röhögjünk ki - és hadd okuljanak belőle mások.
Napi 15 ezer a motorbérlésért? Elszálltál de nagyon. Kocsit szoktam olcsóbban bérelni.
Arról nem is beszélve, hogy akinek van nagymotorra jogosítványa annak van motorja is. ( férjemnek is van motorja, sosem bérelne) Akinek nincs az legfeljebb robogót tudna bárelni, de az meg nevetségesen sok lenne napi 15 ezerért.
Nem akarok vállalkozni!!!
Egy kérdést tettem fel!
Én Budapesten magánszemélyektől (hivatalos bérbeadás) szoktam bérelni motorokat napi 15 000 Ft-ért. Napokra előre kell foglalni mert szinte mindig ki vannak adva. Évente növelik a járműparkot. Nem úgy néz ki,hogy veszteséges ez a vállalkozási forma. Mielőtt megkérdezném őket, hogyan csinálják, gondoltam itt teszem, de látom felesleges volt.
(például: 1 motor napi 15e Ft 3x/hét= 180 000 Ft/hó. 3 motor=540 000 Ft/hó. Szervízelés (törés nélkül) és adó után nem tűnik veszteségesnek. Motoronként havi átlag 50-60e nyereség a szezonban amit én gondolok.)
Reméltem valaki érdemben hozzá tud szólni,ha nem így van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!