Van egy 2005-os 1.9 pdtdi octaviam. Egyik szerelo ismerosom azt az informaciot tudatta velem, hogy ezekbe a kocsikba 300 ezer km utan mar kiszoktak cserelni a vezermutengelyt.
Valaki esetlegbtud ezzel kapcsolatba valamit?
Illetve milyen vez.tengelyt erdemes venni?
Van ez a FAI auto parts ami eleg olcso de jonak tunik az ertekelese, vagy inkabb egy INA, Ruville?
Ez micsoda idiótaság. Ha rossz, akkor cserélni kell, ha jó, akkor nem nyúlunk hozzá. Ráadásul a vezérműtengely azon kevés alkatrészek egyike, amelyik egész életében olajban fürdik, vagyis gyakorlatilag nincs kopása. Sürgősen szabadulj meg az olyan szerelőtől, aki műszeres vizsgálat nélkül tippelget vagy javasolgat a te pénztárcádra.
2019. okt. 24. 05:53
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 anonim válasza:
Így van ahogy az 1. írja.
Van valami baja a motornak, vagy csak kevés a munkája a csákónak és így akar szerezni plusz munkát és pénzt?
2019. okt. 24. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
Ha nincs teljesítménycsökkenés, meg csattogó szelephang, akkor nem kell cserélni.
Amúgy Opelnál találkoztam olyan utángyártott vezérműtengellyel, aminél jópár bütyök már teljesen hiányzott, alig nyitottak a szelepek.
Sokszor kiszedik az alig kopott gyári alkatrészt, beraknak valami utángyártottat, ami 50 ezer után gyakorlatilag elfogy.
2019. okt. 24. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 A kérdező kommentje:
van munkaja boven, es nem rosz szerelo
nem vedeni akarom, minimalis hidrotoke hangja van az autonak de nem csattog ugy mint egy helikopter
azt, hogy egyebkent szukseges e cserelni az hogyan deritheto ki 100% ra?
2019. okt. 24. 12:20
5/5 anonim válasza:
Elmondtuk: nem szükséges cserélni. Ha megkopott,vagyis a bütykök már nem elég magasak, akkor pont nincs csattogás és szeleptőke hang, mert nincs, ami hirtelen emelgetné a szeleptőkét. Ha minimális csattogás van (bár kétlem, hogy te ezt füllel meghallanád, ha ide fordulsz tanácsért) akkor valószínű, hogy a szerelő rossz minőségű, (olcsó, silány) olajat rakott bele legutóbb. Ha ő csinálta a legutóbbi olajcserédet (aki most ezzel zargat), akkor sürgősen válts szakembert. Egy autószerelő nem a barátod, soha nem lesz az, mert ellentétes érdekeitek vannak. Te nem akarod odahordani a kocsidat, ő viszont pénzt és munkát szeretne. Ezen felül amikor hozzá nem értővel akad össze (mint most te) szereti villogtatni a tudását, varázsszavakat mond, te meg megeszed. Értsd meg, egy gyári minőségű (úgy megmunkált és olyan anyagból készült) alkatrészt egy utángyártottra cserélni teljesen felesleges pénzkiadás és idegesség. engedd el az ügyet, a legközelebbi olajcserekor használjatok minőségi olajat, és élvezd a kocsidat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!