Mi lehet a baj? Az autóban működik a fűtés, de hiába állítom be, hogy pl a szélvédőre fújja a levegőt, akkor is csak felém fújja.
Kézi tekerős?
Akkor eltörhetett a kar ami a lapátot mozgatja....
Nem kis pénz megcsináltatni... nem az az anyagdíj miatt hanem mert szét kell kapni az egész műszerfalat hozzá.
Amikor tekered, akkor érzed, hogy viszi-e a bowdent, vagy csak "üresen " mozog az állító. Ha kiemeled a középkonzolt, már látod is, hogy mi a hiba. Ha az állítónál jól rögzített a bowden-külső és könnyen mozog a belső rész, akkor a másik végén kell körülnézni.
Lehet, hogy csak föllazult vagy kiakadt a bowden.
Ha esetleg megerőltetted és eltört, akkor arra viszont emlékezned kell(ene), mert ezek a terelőlapok, csappantyúk, nem törnek el csak úgy maguktól. ;)
Mondjuk az nehéz benne, hogy sok autóban nem éppen olyan egyszerű eljutni a fűtésboxig!
Ki kell venni az egész műszerfalat, óracsoportot, 600 kábelt lekötni, 50 csavart kiszedni, kormányt kikapni stb..
#8!
Nagyon gyakran az a válasz, hogy ki kell venni bokszot, középkonzolt, műszertáblát. De vannak nagyot álmodó "mesterek" is akik egyből a teljes műszerfalat és fűtőberendezés kiszerelését vizionálják, természetesen vízleeresztéssel, szélvédő kiemeléssel és teljes kábelköteg lekötésével. :(
Aztán amikor kipattintod valamelyik fűtésterelő rácsát, vagy kihúzod a rádiót, láss csodát, éppen akkor rést találsz ahol beférsz egy csavarhúzóval vagy egy mini-crovával, és rögzíted az elszabadult bowdenvéget.
Szóval, nem kell felülni az első rémhírnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!