Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért indult nehezen a motor...

Miért indult nehezen a motor (pitbike) hidegen?

Figyelt kérdés

Rengeteget kell szórakozni a szívatóval illetve a gázkarral hogy be induljon és hogy ne álljon le..

Mikor már kellőképpen be melegszik nincs semmi baja első rúgásra beindul.

Most volt szerelőnél karbi be állítva, ő sem tudja a választ miért nem akar indulni.



2019. okt. 15. 10:01
1 2
 1/11 D. Brasco ***** válasza:
21%
Mert gondolom valami ócska aliexpresszes kínai szarról van szó
2019. okt. 15. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
Pitster pro :)
2019. okt. 15. 19:18
 3/11 anonim ***** válasza:
Én azzal kezdenlm hogy megnézem a gyertyát, azzal szokot ilyenkor, mikor jön a hideg, probléma lenni...
2019. okt. 15. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
*kezdeném
2019. okt. 15. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
gyertyát már énis néztem, meg is drót keféztem dobja a szikrát nincs vele gond, de azért köszi :D
2019. okt. 20. 22:13
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Gyertyát nem drótkefézünk, főleg nem acél drótkefével.

Megsérted a porcelánt, és át fog húzni. Ecset, és valamilyen oldószert neki (féktisztító, benzin, hígító).


Nem szív a szívócsonk-karburátor torok összeillesztésénél fals levegőt? Indítsd el, és féktisztítót fújj erre (csak erre) a helyre először. Ha felpörög, akkor ott biztosan a fenti hiba fent áll.


Milyen a gyertyakép? Milyen a hőértéke? Használt, vagy új karburátort tettél fel? Mennyire van kikopva a tolattyú (súber)? Mekkora a gyertya hézag?

2019. okt. 21. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

abszolút laikusként tettem fel a kérdést, szerelőhöz hordom...

Viszont a szívócsonknál nem szív falsot, gyertya ad szikrát.

Illetve hangsúlyoznám üzemmeleg állapotban semmi problémája nincs neki leállítás után is rögtön indul.

2019. okt. 21. 16:49
 8/11 anonim ***** válasza:
100%

Idézlek:

"Viszont a szívócsonknál nem szív falsot, gyertya ad szikrát."


Bátran jelented ki laikusként, hogy nem szívhat falsot. Mértél bármit is, vagy csak a szerelőre hagyatkozol?


Attól, hogy a gyertya ad szikrát, még nem azt jelenti, hogy jó is :)

Milyen színű a szikra? Halvány kék, vagy közelebb áll a sötét lilához?


Kérdésedre válaszolva:

- A hidegindító rendszerben keresném először a hibát

- Illetve a gyertya hőértékén változtatnák


Továbbá a szelephézagokat is átnézném, a gyertyapipát is lecserélném olyanra, ami nem zavarszűrős (persze, ha nincs benne semmi ilyesmi, akkor ez kilőve).

2019. okt. 21. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Update: Kompressziót mértünk benne, és mindkét esetbe rossz eredményt mutatott a műszer...
2019. okt. 31. 09:41
 10/11 anonim ***** válasza:

Haladunk..

A "súbert" a gázkarral felhúztad mikor mértétek? Egy mérés nem mérés, de még a kettő is karcsú. Mennyit mutatott a műszer? Mármint a sűrítési végnyomás érdekelne. De ha tíznaponként foglalkozol vele, akkor jövő karácsonyra sem lesz belőle működő motor.

2019. nov. 1. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!