Egyetértek ezzel?
Elég értelmetlen amit itt össze hánytál.
Amúgy meg fogalmam sincsen, hogy egy-egy jármű miért áll éppen az út szélén, gondolom te sem állsz meg minden esetben rögtönzött felmérést tartani.
Hogy mi miatt robbannak le, nem tudom. Nem szoktam megállni elérhetőséget kérni, hogy később megérdeklődjem mi volt a hiba oka.
Személy szerint nekem sincs semmi bajom az elektronikákkal. Amúgy sem állnék neki itthon bütykölni, szervizbe viszem az autómat ha valami gond van vele. Egy teleelektronikázott Euro6-os, dupla turbós, kettős tömegű lendkerekes, részecskeszűrős autóm van és teljesen nyugodtan alszom.
A gond szerintem ott kezdődik, amikor sokan sz..ból akarnak várat építeni. Megveszik az idősebb, külföldről behozott sokadik tulajos tekert órás, összetákolt autókat relatív olcsón. És még eleinte büszkék is rá, hogy ők milyen okosak voltak, megkötötték az évszázad üzletét, mert fillérekből milyen fsza autót vettek. Aztán ha jönnek a gondok, ők vannak a legjobban felháborodva és szidják az adott márkát vagy az elektronikát mint a bokrot.
Na ezzel a másik tábor alá adják a lovat és a hamis önigazolást, akiknek öreg elektronika nélküli autójuk van. Ők meg nagy büszkén lökik, hangoztatják úton útfélen, hogy az ő autójuk mennyivel jobb, nincs is jobb, nem is kellene nekik soha más és ők a legokosabb emberek a földön hogy így gondolják. Mert állítólag ugyan bármikor egy Ferrárit kifizethetnének a szalonban mellényzsebből, de ők annyira előrelátóak, hogy direkt járnak lomha, kényelmetlen, kevésbé biztonságos, sokat fogyasztó, büdös, szennyező bontószökevényekkel.
Gondolom most jól le leszek pontozva, mert sokaknak sértem az önérzetét és maguk elöl is próbálják mereven tagadni hogy ez nem így van.
Munkatársam cserélt már nyomásszenzort az 1,5dCi Clioban, bár ő sem rohadt le, csak nem akart beindulni.
Sógrom 1,9JTD motorban holtponti jeladót volt kénytelen cserélni, ha bemelegedett néha leállt.
Másik munkatárs, Citroen C5 2010-es 1,6hdi motorban 2 darab porlasztó csúcsnál elektronikát cseréltek, mert csattogott gyorsításnál.
Egyik sem robbant le az út szélén, de a szopás tárgya az elektronika volt.
Ami elromolhat el is romlik.
Lehet gond elektronikával, lehet mechanikával egyaránt.
Tehát, h az eredeti kérdésre válaszoljak, sztem nem csak a mechanikával van gond, hanem az elektromos alkatrészekkel is. Nyilván a mechanikával több a probléma.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!