E39 olcsón felújításra?
Az megvan, hogy ez néhány milliós projekt?
Az, hogy az utolsó csavarig restaurálva legyen, nem két fillér.
Plusz a logikád ott bukik meg, hogy a legolcsóbb lefingott modell nem csak futómű, beltér és motortérben fog felújítást igényelni, hanem a karosszéria is kérni fog.
Na meg a hat hengeres 30d sem olcsó.
Megéri, de nem fogsz rajta keresni.
Egy tisztes autód lesz, úgy ~ 2-2,5 millió forint magasságából.
Ez a cél, hogy egy úgymond házilag újjáépített 39 legyen. Azt gondoltam, hogy nem lesz olcsó, de nálam ha autóról van szó a keret bármennyi.(főleg ha egy bmw-ről van szó :D). És igen, beltér, karosszéria, motor, váltó minden szét lesz kapva és szépen hibátlanra megcsinálva minden vissza lesz szerelve a helyére ;).
Jó állapotút ami 1-2 milka között van nem szeretnék venni, mert inkább olcsón és azt megcsinálom ezáltal 1-el több jó állapotú lesz az utakon.
Ha a keret bármennyi akkor ne egy olyat vegyél amit a rozsda és a tákolás tart össze.
Egy jó project onnan indul, hogy megkeresed a megfelelő és nem a legolcsóbb alapot.
#4: A válasz egyszerű: Hány éved ment le a Discovery-n az Amcsi benzinfalókból és egyéb autóépítős műsorokból?
#3
Ne kezdd el! Én végigmentem ezen az úton, igaz, egy E36 320i-vel.
Megvettem 240e magyar Forintért...
Végösszegem lett mindennel együtt 2 millió 850e körül.
Ennyiből már vehettem volna egy nagyon patika, kevés kilométeres E90-et is. Nem is beszélve arról, hogy éveket állt az autó, és használni nem tudtam.
Most pedig csak áll a garázsban és használni nem merem, nehogy valami baja legyen. Nem szabad belekezdeni ilyenbe.
Stressz, álmatlan éjszakák, idegesség, idő, pénz, pénz, pénz. Hallgass rám. Jót akarok.
Inkább vegyél egy olyat, aminek látszólag semmi baja 1-2 milla között, hidd el, arra is rá fog menni lazán pár száz ezer Ft.
Egy automata váltó felújítás kezdődik 30D-nél kb 400 ezernél és akkor még futóművet nem tettél alá, se a kasztnival nem foglalkoztál, motorral meg pláne nem. Dízel, common rail rendszer, magasnyomású üzemanyagpumpa, ha minőségit veszel belőle, lazán több mint fél millió. És akkor megcsináltad a váltót, meg a magasnyomásút, máris 1 millió felett vagy. Motor, futómű, kasztni még mindig nem lett megnézve. Sorolhatnám...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!