Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Adott egy Aprilia Red Rose...

Adott egy Aprilia Red Rose Classic 50-es motor egy 2 ütemű AM6-os blokkal. Szeretném kicserélni egy 4 ütemű blokkra (50-esre), azonban nem tudom milyen típus felé induljak. Van valakinek tapasztalata ezzel a motortípussal ebben a témakörben?

Figyelt kérdés

Esetleg valaki jártas ebben, vagy ismer olyan motor szerelőt, aki foglalkozik 50-es motor átépítéssel is?

Szeretném egy kicsit chopperesebb fílingre alakíttatni a motort (nem csak a blokkot természetesen). köszönöm!



2019. okt. 9. 15:27
 1/7 anonim ***** válasza:
84%

Miért akarod négyüteműre cserélni?

A négyütemű 50-esek elég gyengék.


Ha jobb hangot akarsz neki, cserélj rajta kibufogót

2019. okt. 9. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

A legegyszerűbb komplett mindenestől kicserélni az egész motort.

Például egy ilyet tegyél bele, persze ez nagyobb jóval az 50-esnél, de bizos lehet kisebbet is találni.

https://www.youtube.com/watch?v=KHar9LxYrz8

2019. okt. 9. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

a gond az hogy ritka a minőség az 50cc 4t motorokban mivel a legtöbb kínai

ezért én honda xr 50 blollját ajánlom mivel a honda az honda, ha meg gyengének találod akkor tudsz hozzá rendelni 90-100cc körüli "tuning hengert"

2019. okt. 10. 05:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

#1 válaszoló: tudom, hogy lomhább lesz, de nem is száguldozni szeretnék vele :) A kipufogó cserével sajnos egy 2t motornál nem érhetek el mélyebb, nem zümmögő hangot, ehhez kell a 4t motor sajna.

#3 válaszoló: igen, nekem is ez a gondom, hogy a piacon én is csak kínai motorblokkot találtam, de valahogy nem igazán merem megvenni...azért is kérdeztem, hátha valaki ismer olyan szerelőt, aki esetleg beszerzésben és átépítésben is tudna segíteni

2019. okt. 14. 09:19
 5/7 A kérdező kommentje:
a honda xr blokknak még utána nézek :)
2019. okt. 14. 09:21
 6/7 anonim ***** válasza:
84%

Aztán majd sok-ezer Ft kidobása után rájössz, hogy tök értelmetlen volt az egész.

Következik az alkatrész felkutatása, megvásárlása, szerelő keresése, várakozás, beépítés munkadíja, esetleges átalakítások, újabb várakozás, nem kompatibilis alkatrészek öszvéresítése, még plusz munkadíj, stb,.

Végül van egy turmix járműved, ami kevesebbet tud, mint eredetileg.

Ahogy gondolod. :(

2019. okt. 14. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Nem azt mondom, hogy a pénz nem számít, mert de :) azonban azzal nem értek egyet, hogy utána kevesebbet tudna.. eleve egy 50-es motorról beszélünk, ami ugye nem haladhatna többel, mint 45 km/h (pontosítok: legnagyobb tervezési sebessége 45 km/h) közforgalomban. szabály az szabály, hiába van valakinek A korlátlanja, maga a motor kell, hogy szabályozott legyen.

DE nem csak motorikusan szeretnék módosítani... példának okáért:


https://www.youtube.com/watch?v=b6o8SFADVcE

2019. okt. 15. 08:40

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!