Üzembentartó, tulajdonos, autó adásvétel rokontól, segítenél?
A történet röviden: Most szereztem jogosítványt.
Teljesen kezdő vagyok. Apámnak van egy taxi módban használt,de azóta "civil autóként" általa funkcionált chevrolett lacettije(tudod ilyeneket láttál pár éve Budapesten a taxisoknál sok helyen)
Elég sok javításra szorul,bár az igaz hogy rendszeresen karbantartja,kb tőle tanultam,hogy "az autónak lelke van" stb,szóval karban tartja,szervizeli,de így is van benne 440.000 km...évente 100.000-et ment vele..
nekem 1 évre kellene kb,fővárosi furikázás céljából,vagy tán vidékre a barátnőmhöz olykor..
350 ezerért akarja eladni nekem...
azt mondja csináljuk ezt az üzembentartói dolgot,mert úgy megúszom a 100.000 forintos átírási költséget. De akkor is az ő tulajdona marad ami picit zavar.
Biztos megéri ez? Szóval az átírás tényleg minden esetben 100.000 ft? Ha rendes adásvételt kötök vele,az nekem nem érné meg? (most is szervízbe van,most épp a szervót szerelteti meg) Egyébként jól néz ki az autó,csak tudod taxiként ment,ezért olyan amilyen.(ma már ezek helyett ford focusokat látsz a taxisoknál többségében)
Szerinted?
Új autó után..megmondom őszintén belefáradtam az autóvásárlásba,keresésbe,stb..1 milkót szánok rá,első autó...
A fater nem kicsit akar átvágni, ez már azért szemétség hogy fiától akar pénzt lehúzni.
" Új autó után..." Ez mi?
Kölcsönkértem tőle az autót,miután nemet mondtam az "adásvételére"
mondtam 1 napra adja kölcsön ezt a lacettit ha kell leteszek "óvadékok" vagy pénzt ha összetörném(nem törném)
Nem adta,lenyomta a telefont is.