Milyen felszerelésre, szerszámokra van szükség ahhoz, hogy egy könnyűfémfelnin otthon is elvégezhető legyen a gumicsere?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
azt nem tudom de sok értelme nincs vele otthon szenvedni ha aztán meg nem tudod centírozni majd.
gumi csere után ugyanis kell centírozás.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem is értem az ilyet...
Egy gumis kb 15 perc alatt lecseréli mind a négy keréken az abroncsot, centrírozza, felrakja, elkér érte néhány ezrest, de nem nagy összeg (persze a gumishoz időpontot kell egyeztetni)
Otthon meg neki állhatsz spájzszerrel feszegetni az abroncsot, kínlódhatsz órákon keresztül ha úgy sikerül még meg is sérülhet a felni, vagy az abroncs... az eredmény meg kétes, és akkor mehetsz a gumishoz, hogy szitál, ráz az autó... mondjuk addig is el kell jutni, nagyobb az esélye, hogy feladod idő előtt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy ilyet ha veszel már megtudod oldani otthon is.
Igaz egypár apróság még kell hozzá, mint például kompresszor, fujtató pisztollyal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ahogy előttem is írták: gumiszerelő és centrírozó gép kell, hozzá pedig súlykészlet (természetesen könnyűfémfelnihez való) és néhány szelep, hogy azt is tudd cserélni, ha kell.
Nem, nem jó a nagypapa pajszerja és nagykalapácsa, hiába mondja a szomszéd Miska bácsi, hogy hetvenkettőbe' a Trabanton ezzel cserélték a Pneumant gumit, osztán semmi baja nem vót, úgy ment vele az öreg még nyóc évet, mire eladta. A mai "peres", nagy sebesség- és terhelési indexű, merev oldalfalú gumikat nem lehet kéziszerszámokkal úgy fel- és leszerelni, hogy közben se a gumi, se a felni ne sérüljön és még a légzárás is megmaradjon.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!