Szerintetek soknak számít ennyi kilóméter ezekben az autókban? Audi
Sziasztok, egy Audi A8 2007-2009 facelift modellre vadászok, mivel mindig is szerettem volna egyet.
Két darabon esett meg a szemem, igazából nem szoktam km óra állása szerint autót nézni, de most gondoltam megkérdezlek titeket is.
Tehát adott két darab, mindkettő kb ugyan annyiba kerűl, és mindkettő remek esztétikai állapotban van mind kívűlről mind beűlről.
Az első 4.2 TDI, 2008/Nov 300.400 kilóméterrel, szinte csak autópályát látott és csak Audi szervízben szervízelt. Ez teljes felszereltségű, tehát Long, massázs, űléshűtés stb..
A második, 2.8 Fsi 2009, 290.000 kilóméterrel, ez is audi szervízben szervizelt ez olcsóbb 600 ezerrel az elsőnél, de nem a legjobban eleresztett modell.
Első.
Az ülèshütès miatt.
Gondolj csak bele, minden ember odarohad az ülèshez ha nincs benne ülèshütès,
Úgy nèzünk ki 3 km után mint egy taknyos papirzsebkendő.
Feláras, ülèshütès nèlkül semmit!!
Inkább a dízel, de őszintén szólva egyik sem.
Ez már szerintem az a kategória, ahol nagyobb a mellény, mint vállalható.
10+ éves agyonextrázott prémium, nem a hajtáslánc a nagy veszély. Persze egy lendkerék csere, vagy turbó felújítás beeshet pár százezereért, megcsináltatod újabb 300.000 km-ig arra gondod nem lesz. Viszont a tengernyi elektromos extra, rendszer, érzékelő, jeladó stb öregszik. Bosszantó, kis hibák jöhetnek elő újra és újra. Amik szintén lehetnek költségesek, de inkább kellemetlen, hogy mindig van valami nyűgje
Utolsóval teljesen egyetértek.
Édesapámnak volt egy ilyen évjáratú A6-ja. Nem a legfullextrásabb volt, de mondjuk közepesen extrázott. Abban a guminyomásmérő nem volt jó soha. ÉS minden elindításnál csipogott, meg kb minden 40 km-enként... És rohadt idegesítő volt. Kicseréltette eredetire mind a 4 szenzort, nagyjából 150 ezer forintért, 2 hónapig volt jó, utána megint kalap kabát, és ugyanúgy rinyált a kocsi. Úgyhogy inkább hagyta a pélóba.
Na ez egy A8-nál hatványozottan igaz lesz szerintem ebben a korban. Dugig tömve iylen olyan elektromos extrákkal. Mindig lesz valami ami nem fog működni. Nem drága dolgok, inkább appróbb, bosszantó szarok.
Egyébként ha ezt el tudod viselni, meg meg tudsz barátkozni vele, hogy biztos kell rá költeni, szerintem jó választás. Mert szépek.
Véleményem szerint a 2.8 FSI egy picit gyenge lenne már ehhez a kasztnihoz.
Autópályán nem sok az a 300 ezer km egyébként.
A másik: Hogy tényleg indokolt-e neked egy ekkora, ráadásul lang kivitelű autó? Családnak szerintem OK. De ha egyedül vezeted, feleslegesen nagy, és feleslegesen tele van extrákkal. Egy szűkebb parkolóházban is tud már kellemetlenségeket okozni egy ekkora méret. Úgyhogy szerintem ezt is mérlegeld.
Ha igen, akkor hajrá! De fekete legyen szigorúan :)
Attól függ mennyi pénzed van. Logikusan gondolkodva ezek 30 milliós autók voltak. Minden javítási számla 30 milliós autó arányaiban lesz. Ha a 8 hengeres dieselben az injektor fuvokak meghalnak akkor dupla annyi mint egy négy hengereshez tehát a 600-700e forintos számla nem meglepő hanem normális kellemes alacsony összeg, egy csak ennyi felkiáltással elintezheto. És tönkre fog menni mert 300e km felett minden km ajándék.
És ez csak 1 példa volt lesz ilyen sok. De gondolom ezeket tudod és lazán tudod vállalni . Ha igen, még lehet venni.
Valamit, valamiért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!