A magyar gyártmányt kizárnám.
Amikor a csepeliek áttértek a lemezvillás első futóműről a teleszkóposra, akkor azt a megoldást választották, hogy az első tengely a teleszkópok alsó végét közötte össze.
A fotón viszont egy olyan megoldás látható, ahol a kerék tengelye és a teleszkópok vége nem azonos helyen találkoznak, azaz egy kis lengővilla-szerű képződmény keletkezett az eltérő bekötési pontokból. Ennek a megoldásnak Early-villa a neve, leginkább a drága angol és amerikai motorokon alkalmazták. Továbbá az is feltűnő, hogy a kuplungkar (a bal kéznél) az általunk megszokottól visszafelé áll, vagyis a kormány végén van a rögzítése. Ja és az oldalkocsi a motor bal(!) oldalához van rögzítve. Szóval elég sok minden arra utal, hogy egy brit jármű van a képen.
Talán egy AJS, Norton vagy egy Matchless, de az is lehet, hogy a nagy vízen túlról származik a gép, hiszen a fényszóró -sild ekkor még csak az amcsiknál volt divat.
Talán ha a blokkból többet láthatnánk........
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!