Tehá adott egy G astra. Toronyszilentet cseréltettem benne kb 3 éve. Boltban mondtam hogy a legjobbat kérem a szilentből. Odavittem a szerelőnek, azt mondja hogy ez pont a puhábbik, ez nem fogja sokáig bírni, jól van mondom, mindegy. Belerakta, elmentem vele 50 kmt és már feljöttek a tányérok a motortérben a toronynál. Egyik szerelő javasolta hogy hézagoljam ki. Mert ez így nem baj hogy feljött de így már tud mozgolódni, jobban kapj a pofonokat, gyorsan elkezd majd zörögni. Ezért ilyen szövetszerkezetű kemény gumiból vágtam ki oda alátéteket, beraktam kettőt, teljesen jó is volt, de műszakira kivettem, volt úgy másfél centis hézag, átment műszakin nem kötöttek bele, utána visszaraktam az alátéteket,. Most megy műszakira megint, így kiakartam venni az alátéteket, de kivétel után szembesültem vele hogy most van bő 2 centi hézag szemre, nagyon sokallom, így visszaraktam az alátéteket ami kitölti a hézagot. Szerintetek hogyan vigyem oda a műszakira? Aláéttel vagy alátét nélkül? Alátéttel lehet azt mondják hogy engedély nélküli átalakítás vagy bármi ilyesmi. Alátét nélkül meg a rázópadon lehet nem lesz jó. Szerintetek mi legyen?
2019. szept. 22. 18:56
1/7 anonim válasza:
Vidd el elő műszakira...
Amúgy miért nem a szerelőre bíztad, hogy vegyen bele alkatrészt?
2019. szept. 22. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 A kérdező kommentje:
Holnap reggelre le van jelentve műszakira. Nem tudok már variálni.
Kedvezménnyel vásárolok alkatrészt, így én szoktam megvenni mindig. Nem is szokott ebből probléma lenni.
2019. szept. 22. 19:02
3/7 anonim válasza:
Vegyél új szilentet
2019. szept. 22. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 A kérdező kommentje:
Veszek, de ha reggel veszek egyet és ott lesz a csomagtartóban attól nem oldódik meg a probléma 😀. Most két lehetőség van. Vagy alátéttel viszem oda vagy alátét nélkül. Az alátét amúgy azt a célt szolgálja hogy a gólyaláb ne tudjon mozogni le fel mikor belemegyem egy kátyúba pl.
2019. szept. 22. 19:31
5/7 anonim válasza:
Akkor most már úgyis mindegy. Vidd ahogy most van, vagy az alátéttel, ha úgy legalább nem mozog. Aztán vagy elfogadják, vagy nem.
Utána meg vegyél rendes gyári szilentet! Lehet hogy drágább, de így meg olyan gány megoldásnak tűnik.
2019. szept. 22. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Az miért nem opció, hogy normálisan szervizeled az autót? Nem ma, úgy általában. Sose értettem ezt a fillérb/szást, különösen futómű/fék kérdéskörben
2019. szept. 22. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 A kérdező kommentje:
Nem fillérbaszódás,. A Bárdinál az eladótól a legjobbat kértem, aztán adott amit adott. Bele lett rakva, és 50 km után már szar volt. Kifizettem a cserét, a futómű állítást, 12 ezer forint. 50 km után cseréltettem volna ki akkor megint? Igen elvileg igen ki kellett volna cserélni megint, de eleve ha ilyen hülyék ülnek ott, hogy a legjobbat kérem és a legszarabbat adja...
Nem sok km van még az autóban amúgy, újonnan lett véve, ezen a toronyszilenten kívűl semmi baja, nem zörög a futómű sem. Ezek a szilentek amúgy az évektől is elfáradnak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!