Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Napi 10km nagyon árt egy 2. 0...

Napi 10km nagyon árt egy 2. 0 turbó benzines kocsinak?

Figyelt kérdés

2019. szept. 20. 12:02
 1/9 anonim ***** válasza:

1×10 vagy 2×5?


Mert nem mindegy... előbbi sem a legjobb de utóbbi még rosszabb.

2019. szept. 20. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Hát jobban árt, mintha állna a garázsban, és nem használnád. Mert ugye így kopni fog az autó, ha mész vele. Ne használd, és akkor nem árt neki.
2019. szept. 20. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
17%
Ismerősöm meg mi is gyakran használjuk a 1.9 tdi-t városba akár 500méterre is ha pakolok a garázsba, suliba is volt, hogy vele mentem, semmi baja nem lesz ha heti egyszer elmész vele messze, én ki szoktam menni Balcsira megnézni vizet néha, hetente ha volt fölös 2.5 órám.. egyszer tiltott le, vásárlás után. Báár én leállítás előtt szoktam várni, turbósoknál illik, meg kell tisztelni őket mert kiváló alkatrész.
2019. szept. 20. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
2x5 lakott területen kívűl.
2019. szept. 20. 12:49
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
5km alatt az üzemi hőmérséklet felét sem éri el a motor szerintem...
2019. szept. 20. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Jót nem teszel vele.. folyamatosan hidegen közlekedsz, jobban lerakódik minden stb a fogyasztása is elég szép lesz. De ha ezt teszed akkor heti egyszer azért menjél vele rendesen. Ritkán használom rövid távra a turbós benzineset (ennyire rövidre azért nem szoktam). De 2 hét és rájössz,hogy nem erre való az ilyen autó, mondjuk egyik se...kivétel az elektromos
2019. szept. 20. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Azért egy benzines közel sem kormol annyira, mint egy dízel. Még a közvetlen befecskendezéses sem. Tehát pl az EGR-t nem fogja telenyomni. Ha hidegen nem nyomod neki mint süket a csengőt, azon kívül, hogy jobban kopik hidegüzem alatt és jó magas lesz az átlagfogyasztásod, semmi baja nem lesz, ha havonta egyszer-kétszer meg tudod hajtani. Ha nem Euro6d-s, akkor még csak benzin-részecskeszűrő sincs rajta, ami miatt a regenerációk által hígulna a motorolaj. Tehát egy benzinesnél abszolút nem aggódnék, bár nyilván a sok hidegjárat jót nem tesz neki.
2019. szept. 20. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Eléggé mert nem éri el az üzemi hőmérséklet negyedét sem ennyi idő alatt főleg akkor ha már mínuszok vannak. Ilyen rövidtávokra még a létező leggyengébb dízelnek sem való ez a fajta használat, így hamar tönkre vágod az egészet. Még az 1.1 benzinest sem érdemes ilyen rövid utakra használni mert az sem melegszik fel normálisan főleg télen és annak sem igen tesz jót, nyilván jobban bírja mint a dízel de ez a fajta használat minden autónak egészségtelen. Persze vannak öreg autók amiknek kb mindegy azoknak megteszi pár évig és kuka.

Vagy ha már ennyire kell ilyen teljesítményű autó akkor 2-3 hetente azért menj vele minimum 50 km-ert egy indítással jól melegedjen fel üzemi hőfokra és használd ki mert akkor kevésbé nyírod ki, de még ez a fajta táv is a minimum amit illik megtenni egy dízellel legalább havonta egyszer ez a minimum főleg napi városi használat mellett.

2019. szept. 20. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
Nem mindegy? Kifizetted... azért van hogy használd....
2019. szept. 20. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!