Szerintetek melyik a jobb töltőállomás, hol érdemesebb tankolni?
Shell vagy a Mol?
Tudom, az OMV-t isteníti mindenki, de a közelben nincs ilyen kút.
Én általában Shell-nél szoktam, de a többivel sincs olyan rossz tapasztalatom. Ha drága a benya, az kb. mindenhol drága.
Sztrádán viszont nem éri meg tankolni, ott brutálisan túl van árazva az üzemanyag.
Az üzemanyagot egyes töltőállomások személyzete, vezetősége manipulálja. Nem a beszállító. Attól hogy pancsolt benzint tankoltál pl. Egy mol kúton, nem jelenti azt, hogy a 12km-el arrébb lévő mol kuton is ugyanazt a sz*rt kapod.
Ergó teljesen mindegy melyik céget választod. A manipulálatlan üzemanyaguk mindegyiknek elég jó.
Abban biztos vagyok hogy a kúton nem tudnak manipulálni, annyira zárt rendszer.
Jobb lenne már ezeket a hülyeségeket elfelejteni.
Mégis egy kutas miért csinálna ilyet amikor centiliterre mindent mér az óra.
Felsőbb utasításokra meg megint nem lehet, akkor azt már néhány elment dolgozó vagy akit kirúgtak elmondaná a TV 2-be.
Shellnél tankolok mindig, ott is csak prémiumot.
Egy időben kaptam a munkáltatómtól üzemanyagkártyát béren kívüli plusz juttatáskánt. Ezt viszonyt csak a MOL-nál fogadták el, így kénytelen voltam oda járni. Hát alig vártam hogy lefogyjon róla a pénz. Utána egyből visszatértem a Shellhez. OMV-t istenítik. Próbáltam. Ott is prémiumot MaxxMotiont tankoltam. Hát nekem nem igazán jött be. Rossznak nem mondom, de a Shell szerintem jobb.
Nálunk a MOL kb. mindig pár Ft-tal a Shell alatt van, plusz van rá kedvezményem, így kb. 10 Ft-tal olcsóbban tankolok a MOL-nál.
Egyébként próbáltam már mind a 3-at (MOL, Shell, OMV), a prémiumból is és igazából semmi lényeges különbséget nem tapasztaltam. Sem fogyasztásban, sem teljesítményben.
# 5 vagyok. Azt hozzáteszem, hogy én gázolajat tankolok. Az a 10% felár a prémiumért ha az autó össz fenntartását nézzük, szerintem nem jelentős összeg. És egy modern drága üzemanyagrendszerrel megáldott, dupla feltöltésű gázolajos motorba már azért megnéz az ember, hogy mit tölt, főleg ha legalább 10-12 évre és 3003-350e km-re tervez vele valaki mint én.
Fogyasztásban én sem veszek észre óriási különbséget. Sokkal többet jelentenek az időjárási körülmények. Hátszél-szembeszél, eső-száraz idő, hideg vagy meleg van. Sok éve rendszeresen ugyan azt a 200km-es utat teszem meg rendszeresen, így bőven van összehasonlítási alapom.
Teljesítményben pláne nem veszek észre semmit. Az esetek 99,9%-ában nem használom ki az autóm csúcsteljesítményét. Tempomat be és megyek órákon keresztül saccra 30-40 lóerővel.
Viszont az alapjárat sokkal lágyabb, csendesebb, nem olyan keményen, traktorosan kerregős. Ugyan ez volt az előző és a mostani autómnál is. Valamint mástól is hallottam már ilyen véleményt.
Ha pedig a marketing szövegnek csak a negyede igaz, amivel hirdetik, nekem hosszú távon már megérte azt a 10%-ot. Összetételben is más, kevesebb a biokomponens benne, színe is más a kútoszlopon lévő kémlelő nyíláson keresztül.
Persze nem erőszak a disznótor. Mindenki azt vesz a pénzén, amihez kedve van. Kb olyan ez a kérdés, mint a motorolajoknál, ott is szinte mindenki másra esküszik.
"dupla feltöltésű gázolajos motorba már azért megnéz az ember, hogy mit tölt,"
Na grammra ez van nekem is, mármint két feltöltővel szerelt, sorhatos dízel... közelít a 350.000km-hez, mind nálam került bele, és köszöni szépen jól van, epdig ott tankoltam ahol épp útba esett mindig is, és mindig a sima alap gázolajat kapta, lehet ennek a motornak elfelejtettek szólni, hogy menjen már tönkre, hisz sima gázolajat kap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!