Mennyire megterhelő egy nap alatt 1000km-t levezetni, úgy hogy közben még dolgoznom is kell?
Azt neked kell tudni.
Mit kell dolgozni, milyen járművel, milyen úton.
Egy 80 Le autóval főúton, tele várossal meg falvakkal, vagy 300 Le autóval autópályán.
Saját autóm, céges ügyben használva. 160Le, kb 1/3 autópálya, 2/3 országút.
Eseti alkalomról van szó, nem rendszeres.
Eléggé megfoghatatlan krdés amire csak magad tudhatod a választ.
Nem mindegy hogy 25 vagy 65 éves vagy, mit dolgozol, mennyire merülsz ki. Az sem mindegy, hogy 8 vagy 3 óra alvás után kipihenten vagy hulla fáradtan esel neki a napnak. A forgalom sem mindegy, mert ha 100 km/h átlagot veszünk akkor is 10+ óra mire odaérsz.
Illetve ekkora távon illik óránként, kétóránként tartani 10-30 perc szünetet, 500-nál egy nagyobb ebédszünetet, ami viszont az érkezési időt tolja ki.
Igazából ekkora táv kb. egész napos program. Vagy nem dolgoznék, vagy ketté osztanám.
Nem-nem. 1000km oda-vissza értendő. Tehát hajnalban indulnék 500km. Ott lenne 5-6 órányi dolgom, majd vissza 500km.
A kérdés megfoghatatlan, de nyilván úgy értettem, hogy egy átlag embernek általában mennyire fárasztó egy ilyen nap. Google térkép szerint 5 óra alatt megtehető az út egyik irányba. Egész napos program, ez nem kétséges.
36 éves vagyok. Korábban rendszeresen, havonta autóztam 600km-t oda-vissza. 300km-t egy szuszra szünet nélkül simán megtettem, az nem volt vészes, teljesen megszoktam.
Általában fél 11-11 körül fekszem. Másnap 4-kor kellene kelnem és legkésőbb fél 5-kor indulni. Emiatt nem hiszem, hogy már este 7-kor ágyban lennék, képtelen vagyok parancsszóra elaludni. Szóval 5, legfeljebb 6 óra alvás lenne előtte.
A munka igazság szerint egy szakmai továbbképzésen való részvétel lenne. Nem kérik számon, nem kell végig jegyzetelni, de azért jó lenne odafigyelni, miről van szó és nem végigaludni az egészet.
Kettéosztani nem lenne szerencsés. Másnap reggel megint dolgozom munkahelyen. Emiatt szabadságot nem szeretnék kivenni, hiszen nem szórakozni megyek. Az ottani szállás is saját zsebből menne, mert azt nem fizetik. Szóval mindenképp még aznap vissza kéne jönnöm. Úgy számolom hogy este 9-10 körül visszaérnék.
36 évesen ismerhetnéd magad annyira, hogy kibírod-e.
Teljesen lényegtelen, hogy egy "átlagember" (jelentsen ez akármit) kibírja-e. Ugyanis nem egy átlagember csinálja végig, hanem te.
Mondjuk 36 évesen tényleg illene ismerni a saját képességeid, korlátaid.
Most hiába mondom azt, hogy én 8 óra alvás alatt káposzta vagyok, mások 4-5 óra után úgy pattannak ki az ágyból, mintha egy hetet aludtak volna.
A szabadság sem feltétlenül csak "szórakozásra" van, ha azon múlik, hogy elmegy egy szabadnapod a 20-25-ből vagy elalszol vezetés közben és meghalsz, akkor még mindig jobb egy szabadnap. Szállás úgyszintén. Igazából azt nézném, megéri-e egyáltalán elmenni, ér-e annyit a továbbképzés. Ha szakmai szempontból igen, akkor inkább költenék rá plusz pénzt.
De összességében, 500-500 km-el kettébontva nem teljesíthetetlen a feladat, építőiparban sokkal keményebb napi munkarend van.
Van megoldás.
Egy termosz kávè,visszaúton egy örömlány,az megdobja az endorfint nem fogsz bealudni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!