Opel Astra H gtc autó sportlégszűrő?
Engem nem az érdekel hogy ő mit tud és mit nem, pont ezért tettem fel a kérdést, mert én nem tudom hogy ennek mi haszna volna.
Szerintem nem szégyen kérdezni:)
Elvileg - bár én sem vagyok szakértője a témának - a sport szűrőnek kisebb a légellenállása, ezért több levegőt tud beszívni a motor. Csakhogy ennek az az ára, hogy a szűrő kevésbé hatékony, apró porszemeket átengedhet.
Véleményem szerint nem éri meg a gyárilag 150 lóerős cdti-ből 151,5 lóerőt ezzel kicsikarni, ha az az ára hogy idő előtt lehet turbót cserélni.
A mérnökök akik a motort tervezték, nem hülyék, nem véletlenül terveztek rá olyan légszűrőt, amilyen gyárilag van rajta. Ha "ingyen" lehetne lóerőket nyerni, hosszútávú következmények nélkül, akkor gyárilag olyat terveztek volna rá.
A 6-os valaszat azzal egeszitenem ki,hogy turbos motoron meg eleve teljesen felesleges az ilyen,mivel ott szinte alig van szivasi veszteség,hiszen a turbó így is úgy is átszivja a szűrön a levegőt....
Sima szivókra szokták tenni ezt a boyracerek,mert ott ugye valoban kisebb veszteseget okoz,ezáltal fél köbcentivel több Levegőt tud beszívni a motor amihez egy fél cseppel több benzint lehet adagolni ezáltal mondjuk 100-bol akár tomboló 102-103lovat is lehet csinálni.......mindezt a motor élettartamának várhatóan jelentős csökkenése mellett
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!