Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehet benzines autót...

Hogyan lehet benzines autót egyszerűrn tuningolni?

Figyelt kérdés
Peugeot 406 2000évjáratú autórol lenne szó,1.8-as 16 szelepes,81kw os.Tudnátok tippeket/tanácsot adni hogy érdemes tuningolni?Gondolok pl a több lóerőre,dinamikusabb legyen az autó.(nem pályás versenyautót akkarok!) “vegyél erősebb autót” és hasonló válaszokat ha lehet mellőzzük.
2019. aug. 19. 16:08
 1/7 Nyakasparasztgazda ***** válasza:

Egyszerűen sehogy.

Rendszerben kell gondolkodni. A levegő bejutásától a kipufogó gázig. Több levegőt bejuttatni, ehhez több üzemanyagot adni. Jó volna ha hosszabb ideig, mélyebben nyitnanak a szelepek, nagyobb surites lenne és szabadon mehetne ki a füst

Kb ennyi, de ez nem egyszerű.

2019. aug. 19. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 Nyakasparasztgazda ***** válasza:

A másik út a drasztikus súlycsökkentes.

Minden felesleges dolgot kidobni :-)

2019. aug. 19. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Szívót nagyon nehéz. Érdemben teljesítményt növelni csak nagyon költségesen lehet. Egy chip és kb. ennyi.


A legjobb megoldás eladni, és erősebbet venni.

2019. aug. 19. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 D. Brasco ***** válasza:
57%
Egy szivo benzinset meg csipszelni sem lehet.......legalabb is biztos vagyok benne hogy nem fog érni vagy 80ezer forintot az a plusz 3-4loero
2019. aug. 20. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 veterán vas ***** válasza:

Egy 19 éves peugeot-ot szeretnél "egyszerűen tuningolni"???

Szerintem elég kevés megvalósítható ötletet fogsz kapni.



Na jó, inkább úgy mondom: EGYETLEN HASZNÁLHATÓ TIPPET SEM KAPSZ!

2019. aug. 21. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
55%

Felteszem olyan jól vezetsz, hogy az autó szab határokat. Nem egyenesben kell gyorsan menni, kanyarodni kell tudni gyorsan. De hát akkor legyen.

1- Maradjunk az úton! -> Gumik, lengéscsillapítás, futómű, döntsd be az elejét, meg egy kicsit a hátulját, 2-2cm nyomtáv segíthet, meg lejjebb az egész kocsit. Padka innentől ellenség, de a földön lévő papírzsebkendő is (azért ne ennyire :D) Aztán:

2- Váltó: Sperr, ha kibírja a füled. És/Vagy egy kapcsolókörmös váltó. Egyenes vágású, de az is hangosabb. Nem olcsó, de tuningolni akarsz. Rövidebb végáttétel sem rossz, de onnantól ne akarj autópályázni.

3- Utána jöhet esetleg egy másik hengerfej, nagytengely, sportszűrő, írt program, de akkor inkább dobjuk ki a gyújtáselosztót is és legyen Vems-es az egész. Nyitott rendszer, 4-1 vagy 4-2-1 leömlő. Mondjuk francia autóval nem mernék. Bár voltak nagyon komoly szívó kit-car-ok, szóval biztos nem szar.

És ha mindez megy felőlem aztán turbósíthatsz, ha erre vagy kíváncsi, kompresszorból is vannak jók, de ha komolyra akarod csinálni számold az eddig leírtak árának összegét. Még egyszer ennyiben lehet gondolkodni.

É innentől ha rendesen használod, szinte üzemórássá válik. Remélem valami bankigazgató-féle vagy :D

A helyedben inkább néznék valami japán gépet, azok általában jobban bírják ;)

2019. aug. 25. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Ó, és azt a szétült kutyapárnát dobd ki az elejéből, és tessék betenni valami kagylóülést, 4 pontos övvel. Az 5ös töri a cerkát, nagyon. Meg valami merevítés előre-hátra nem árt. Csavaros cső, vagy első-hátsó toronymerevítés
2019. aug. 25. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!