Hogy lehet ötvenes simsont tuningolni, hogy 90km/h legyen a végsebessége?
"Kérlek ne azt tanácsoljátok, hogy nem éri meg, és egyszerüen vegyek másik motort, mert ha lenne pénzem jogsira, és újabb motorra akkor azt csinálnám"
Csak hogy tudd,hogy amit rálocsolnál erre a rossz simsonra hogy 90-et menjen,......szoval abból a pénzből meg a simson árából (ha eladnád)nyugodtan vehetnel mar valami ertelmesebb mocit!
Pedig a jó simsonok most elég jó áron mennek, jobban járnál, ha eladnád és vennél egy jobb motort, mondjuk egy Derbi Sendát.
Amúgy egy 70-es henger szett a blokk felek marásával és tervezett kipufogóval, nagyobb karbi, Ducati gyújtás, sportlégszűrő, stb.
Utána jöhet a halálfélelem a 90 km/h környékén érő meglepetéstől, ami akkor jön, mikor a gyári 40 km/h-ra tervezett dobfékekkel próbálsz megállni.
De tartósságra ne számítson, ilyen felállásban valószínűleg pár száz km-t fog elmenni, mielőtt a leggyengébb pontja megadja magát.
Nyílván egy ilyen tuning is százezres téma, nem véletlen, hogy nem azok tuningolnak simsont, akiknek nincs pénze jobbra, hanem azok a fanatikusok, akik nem sajnálják egy jó autó árát rálocsolni szeretett kincsükre.
Nem kell 90-nel menni a megengedett 40 helyett. Utast sem szállíthatnál.
Gyűjtögess és ha lesz elég pénzed, akkor csinálj jogsit és vegyél egy normális motort.
Nem lesz 200 forintból hirtelen 60 környékéről 90.
Ez ~50% teljesítmény és végsebesség növekedés.
Fogaskerékkel, csak az áttétet növeled, nagyobb terhelést is.
Persze, hogy rosszabb gyorsulása van.
Hengerszett, hengerfej,dugattyú, csapok hajtókar, főtengely, kihajtás, áttét, karburátor és még pár dolog.
Locsolhaltod a pénzt.
Olcsóbb venni egy robogót vagy valami am6 blokkal rendelkező motort és tuningolni.
Persze, az 535-ös Yamaha blokk jó lesz, pont illeszkedik a Simson vázába, ugyan ott van a felfogása is, a kipufogó is pont jó rá és még csak nem is fog összeszakadni a 10x akkora blokk súlyától.
Menjél szépen játszani mint a többi gyerek.
Én a helyedben nem gagyiznám így el,hogy 535-ös virago blokkot teszek bele!Akkor mar inkabb azonnal egy suzuki intriuder 1800-ast!Arra pont rá lehet szerelni a simson karburátorat es kipufogóját tehat senkinek nem fog feltünni a dolog mert ugyanolyan lesz a hangja,illetve a km óra spiral kihajtasa is pont megegyezik,szoval semmilyen mas atalakitasra nem is lesz mar szükséged csak be kell rakni a motort az eredeti helyére és kész,de ezzel is szerencséd van mert a német mérnökök annak idejen mindenre gondoltak(pl hogy valaki nagyobb motort szeretne bele)ezert a felfogatas plug and play az intruderrel!
Most hogy elcsöppentél itt a trollkodás hegyekre menjél szépen es ird meg a leckét a napköziben!
"Hogy lehet ötvenes simsont tuningolni, hogy 90km/h legyen a végsebessége?"
Kell hozzá egy jófajta lapát, sok-sok idő és kitartás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!