Szerintem az csak Optikai tuning, esetleg légellenállás.
De jobban fog rázni szerintem, bár sosem volt olyan kocsim...
Legfőképpen optikai tuning...
Nagy sebességnél jobb lesz a kanyarodási képessége az autónak de ezt úgy sem tudod kihasználni max. versenypályán.
-optikai tuning, a sárvédőív és a kerék között kisebb lesz a hézag, jobban néz ki az autó ha a kerék kitölti a rést
-futóműtuning, az autó súlypontja alacsonyabban van, illetve az ültetőrugók/állítható futőművek a rövidebb lengési út miatt keményebbek, ezért nem dől be annyira az autó a kanyarban, stabilabb, irányíthatóbb
Ezt megfejelve egy nagyobb kerékkel, első-hátsó toronymerevítővel igazán élvezetessé válik a kanyarodás.
Arra, hogy elcssszek a futómű geometriajat. Sok sok euro milliókat és évtizedeket tökéletesítette a gyártó a futóművet jön Józsi a panelbol azt kicseréli a rugot vagy leflekszeli azt viola ezer mérnök munkája veszik semmibe.
A kerek nem úgy dől mint a gyári állapot kisebb felületen tapad felüljárónál a toldasoknal elpattog az autó mert többet nem tudja kezelni ezt az úthibat a futómű,kirazza a tudodet zörög a kárpit, csodás élmény .
Igen, az alacsony autó általában stabilabb de a stabilabb autó nem otthon készül. És nem is Józsi garázsában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!