Opel Calibrát vennék, de azt tapasztalom, hogy amit 500 ezer alatt adnak le vannak pukkanva-nem éri meg- viszont ha a felett, akkor jókat lehet kifogni. Valakinek van tapasztalata a Calibrával kapcsolatban? Érdemes olyat venni?
Hobbi autónak???
Necces, nagyon rohadnak, ami jó állapotú kasznira az nem éppen 500e felett hanem 1 millió felett lesz!
Anno szerelmes voltam a Calibra-ba. Áldom a sorsot, hogy nem volt rá pénzem.
Az a baj, hogy eljárt felettük az idő. Tényleg hajlamosak rohadni, senki nem azért adja el, mert kilakatolta. Ha ki kell pakolni a bódét, megcsinálni az alját, fényezni stb. Az fél millió alatt nem áll meg...
Hobbi autónak jó lehet, viszont akkor meg csakis a Turbo. De abból épkézláb darabot találni vállalható áron megint mission impossible.
Kedves kérdező! Nekem egy 1993-as Opel Calibra Turbo 4X4 volt, egészen a multhétig, mert eladtam, úgyhogy lemaradtál róla,. Hozzám nőt, én szerettem szerelni. A karosszériája makulátlan volt, mert teljesen felújított karosszériában kaptam meg. Ami a többit illeti, egy hétre rá hengerfejes lett(110 Eft mindennel együtt), aztán jöt a benzinpumpa, (18Eft), aztán a 4X4 nem működött rendesen, a túrbónyomás nem volt megfelelő.,,,,,stb,,,,stb,,az enyém pl bezabálta a 12-őt városban alsóhangon, ha egy kicsit eresztettem neki akkor 14-15, de vot olyan is, hogy országuti közlekedésnél csak 8-at evett. Viszont nekem nem gyári turbósom volt, hanem kicsit tuningolt, persze kompatibilis, még gyári beállitásoknak megfelelő tuninggal. Ez volt így a gyári 204 paciból 280. nagyobb turbó, nagyobb cooler. 278 Km/H-ra volt képes GPS szerint, itt Németországban próbáltam ki. A túrbósokkal sok a nyűg, kevés az alkatrész hozzá, pluss minden elromlik benne ami csak lehetséges. Ráadásul egy ilyen autót nem mindegy, hogy hogy állítod le! Ezt egy pár félpercig járatni kell a turbó miatt, amit gondolom sokan nem tettek meg a Turbós Calibra tulajok. Az Én "Kolibrim" otthon állt sok éven keresztül, külföldön dolgozok, az autó ki volt vonva a forgalomból ideiglenesen, amikor otthon voltam megjárattam párszor a környéken, próba rendszámmal, de eladtam. Egy szónak is száz a vége, ha van pénzed rá, akkor ez egy jó élményautó lesz neked.
C20LET motor
ha a vételár megvan, a zsebedben meg a kötelező (olajcsere, szűrők....stb)szervizelés költségei, plusz az esetleges (valószínű) hibasorozatokból adodó k9ltségek, akkor mehet a vétel!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!