Gyűrűzés, szelepszar szimering csere milyen árba van?
Többe fáj mint amit ér az autó.
Valamint azt sem Te döntöd el,hogy kell e síkolni a hengerfejet.
Megsúhom,minden esetben kell,ha megbontod.
Érdekelne,hogyha valóban olyan keveset futott,akkor miért térdelt le a motorja?😂
Annyira tudtam, hogy egy érdemi választ nem fogsz írni, hanem belekötsz mindenbe.
Annyira értesz hozzá, ezért elmondom:
88-as az autó, 61 ezer kilóméter van benne. Effektíve:
rohadt sokat állt az autó. Tovább segítek. A szelepszár szimeringeknek a legrosszabbat a sok állás tesz. Kifejtem. Elridgedtek, talán le is szakadt egy pár, ezért egy-két nap állás után lefolyik az olaj a hengerekbe, és ezért nehezen indul, kék füstpamacsot ereget egy pillanatra. Valamint. A gyűrűknek is ennyi állás után, konkrétan olajzás nélkül kell surlódniuk egy indításkor. Lehet nem gondolnád, de nem tesz Nekik jót.
Azt meg nem értem, hogy azért mert leveszek egy hengerfejet miért kéne sikolni, kötelező jelleggel. Kihozok egy szalonautót, azt is síkolni kell, ha én viccből leveszem a hengerfejet?
Ennek az anyagköltsége kb 30 rongy, szerelési díj óránként max 10-12 ezer. Ennél csak olcsóbb lehet.
Kb 5-6 óra alatt meg lehet csinálni.
Nem minden esetben kell síkolni, én konkrétan még 1c se csináltam, élvonalzóval mindig hibátlan volt mindegyik.(zömében német verda)
Hó hengerfejtömítésnél még a vetemedett hengerfej is hibátlan lesz.
Síkolni főleg a mai, bzeráns, 4 rétegű lemez tömítéseknél kell.
De ezek inkább dízelekhez vannak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!