97-es golf 3 1.4 eszi az olajat. (2000km/1L olaj). Azt szeretném körübelül tudni hogy egy szelepszár szimering csere vagy egy gyűrűztetés megoldja-e a problémát?
Figyelt kérdés
Ha igen akkor ezek mennyibe kerülhetnek nagyjából? (Ez vagy az,vagy akár mind a 2). Az olaj nem szökik el sehol és kék füstöt se tapasztaltam.2019. júl. 7. 14:18
1/3 anonim válasza:
A szelepszár szimmeringezés az nem túl drága. Ellenben egy gyűrűzés , akkor dugót is cserélni kell az már húzósabb.
Legalábbis én magában nem gyűrűzném meg, mert az életben nem kopik össze.
Úgy hogy valami jó szakemberrel nézesd meg aztán lehet rágódni rajta.
2/3 anonim válasza:
Miért kène dugattyút is cserélni? Megkell mérni és annak függvényében, de nem valószínű. Inkább a hengerfalat kell jobban megnézni mert ha az kopott oda még a dugó gyűrú se elég. De lehet elég a szelepszár szimmering csere is. Ha már úgyis szétszedni akkor úgyis látszik.
3/3 a 24 kisfarkas válasza:
Nekem 1,4-es 97es van, ette az olajat kéket füstölt 90-es tempónál.
Kompresszió mérés aztán szetszedtuk, szelepszar szimmering csere ha már ott vagyunk és csak gyűrűsort cseréltünk a dugattyúkon, azóta is tökéletes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!