Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kipufogó tuningal lehet...

Kipufogó tuningal lehet növelni a teljesitményen? Többi lent.

Figyelt kérdés

Üdv! Egy Audi A4 B5 1995ös évjáratú autóról lenne szó.

2.4es v6 quattro gyári 150lovas autó.

Kipufogó tuningal mennyi plusz lóerőm lenne ?

Van egy paraggi sport dobom és középre szeretnék egy gázgyirsitó középdobot. Az mennyit dobna rajta ?

Esetleg "olcsobban" hogyan lehetne tuningolni az autót egyszerűen ?

És persze szeretném megtudni hogy miből áll egy ilyen autó alatt a nyitott rendszer? És mennyit dobna a motor teljesitményén ?


A válaszokat elöre is köszönöm !


2019. aug. 4. 22:16
 1/8 anonim ***** válasza:
77%

Egy profi sport kipufogó rendszer (tehát hangolt a leömlőtől a végéig) kb. 5-6%-ot jelent. Ez egy versenyen győzelem vagy vereség közötti különbség lehet. Közúton észre sem venni.


Sajnos olcsón és egyszerűen nem lehet tuningolni. Egy valamire való tuning, ahol a motorba belenyulnak pl új vezérműtengelyeket szerelnek be, több százezer forintba kerül, könnyen elérheti a milliós összeget is.

2019. aug. 4. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

És az én gázgyorsitó középdomomal és parragi dobomal egyáltalán elérek teljeménynövekedést ? Plusz egy sport egy sportlégszürővel.

Ja és elnézést kérek! Nem 2.4 v6

Hanem 2.8quattro v6 30szelep!

2019. aug. 4. 22:51
 3/8 D. Brasco ***** válasza:
100%

A gázgyorsító dob egy nagy adag tündérmese.....utcai autón semmi értelme nincs!Valoazinűleg inkább csak rontana a teljesitmenyen!

Egyébként a kipufogó tuningak csak egyben van értelme(értsd:leömlőtől a csöveken át a végéig)

Ilyen részegység cserék,hogy ezt vagy azt a dobot kicseréled semmit nem befolyásol max a hangját,de több lóerő a legritkább esetben lesz tőle!

2019. aug. 4. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Nyakasparasztgazda ***** válasza:

Ha több megy ki a kipufogón, akkor elől is többet kell bejuttatni.

Légszűrő + befecskendezés módosítás

Utcára minek???

A legolcsóbb tartós tunning wgy eleve nagyobb teljesítményű autó vétele

2019. aug. 5. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Engem az érdekelne, hogy a kedves kérdező hányszor pörgette már azt a motort 6000-es fordulat fölé, ahol kevés volt neki a 150 paci. Vagy 130, amennyi 25 év után megmaradhatott.
2019. aug. 5. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

A 2.8 V6 gyárilag is igen erős.

Itt a nyomaték ábra:

[link]


Az első ábra. Azt tanácsolnám a kérdezőnek, hogy igyekezzen 3000 körül tartani a fordulatot ha gyorsulni akar, ott van a nyomaték maximum. Mondjuk 2500 és 3500 között. (Bár 3500 és 5000 között is csak 10%-al kisebb a nyomaték.)


"Tuningként" lehet feltenni prémium gumit (ha nem az van esetleg), márkás fékbetéteket/tárcsákat beépíteni, esetleg ha majd úgyis cserélni kell, akkor a lehető legjobb lengéscsillapítót.

2019. aug. 5. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 veterán vas ***** válasza:

Állítólag, adott egy 2600-as quattro, 30 szelepes V6-os motorral, amit Te most szeretnél "följavítani" két kisipari tákolmánnyal.


Szerintem tedd át a kérdést a vicc kateg.-be......

2019. aug. 5. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Sportlégszűrővel kezdeném, de az is akkor ér valamit, ha folyamatosan hideg levegőt tud szívni a rendszer(cold air intake). Aztán folytatnám hengerenkénti leömlővel, lehetőség szerint, egy kisebb fojtásu katalizátorral, középdobot kivenném, hátra pedig egy normálisabb(teljesítményre) hangolt dobot raknék, persze mindezt savállóból. A végén pedig ehhez kell illeszteni a vezérlést(Chip tuning). Sok pénz, de egyrészt tartós, másrészt ezzel sokkal nyomatékosabb lesz, még ha pónilovakat is nyersz csak...
2019. aug. 25. 08:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!