TDI afn mi baj lehet ha gyári cooler mellé egy 1749va turbót feltetetek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nekem merci om605 van ami kamras,de gondolom tul sok kulonbseg nem lehet ilyen teren.
Intercooler ugye a toltolevegot huti.ha nagyobb turboval tobb levegot suritesz,meg nyilvan minden mas is melegebb emiatt,akkor a toltolevego is joval magasabb homersekletu lesz.ezt szivja be utana motor,igy egyreszt vesztesz a potencialis teljesitmenybol,masresz mivel a folyamat onmagat gerjeszti melegebb lesz minden a motorban,olaj,viz,stb.
Nem utolso sorban a kipufogogaz homerseklet lesz joval magasabb,itt lehet olyan szinteket produkalni hogy a leomlo megolvadjon(ismerosnek sikerult om606-on)
Amennyiben ezekre figyelsz,es jol ki van tesztelve meg beallitva,akkor mehet szinte barmekkora turbo barmilyen kicsit intercoolerre,csak tudni kell hol a hatar,es eleg hamar eljon a pont amikor egyszeruen hulyeseg nem hozzanyulni.
Om603 pl gyarilag intercooler nelkuli,ismerosom hx40-el jaratta eloszor cooler nelkul,400loero korul tudott 3baron,aztan kezdtek olvadni a dolgok leomlo oldalon.kapott egy szep nagy ebayes intercoolert elore,azonnal hozott 50loerot ugy hogy semmihez nem nyultak,es az egt,olaj,viz,minden huvosebb lett joval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!