Hirtelen leeső alapjárat, lefulladás, majd újraindításnál kéteszeres alapjárati fordulatszám. Ez mitől lehet?
Teljesen természetes dolog.
Amikor lefulladsz, érzékeli a fordulatszám csökkenését, és rászabályoz. Csak mivel gyorsabban fullasztod le, mint ahogy rá tudna szabályozni, nem sikerül neki. A következő indításnál pedig ott van az alapjárati motor, ahol lefulladáskor felejtette, ez pedig egy magasabb fordulatszámot jelent. A programozók nem számoltak üzemszerűen egy béna sofőrrel, viszont számoltak -30 fokkal, és megdermedt váltóolajjal, amikor kell neki az ilyen sok üzermanyag, hogy tudja forgatni a váltó nyelestengelyét. Aztán fél perc alatt "rájön", hogy nincs szó dermedt olajról, és visszaveszi.
SZándékosan, folyamatos kuplungcsúsztatással, alapjárati fordulat alatt tartva úgy be lehet csapni, hogy utána percekig 60-al megy a kocsi ötödikben, mire észhez tér. Saját tapasztalat (B-Corsával).
Kedves előző, én tényt írtam. Egy B-Corsán például bármikor reprodukálom. A légtömegmérő szenzor pedig nem hibás. Több olcsó modellben nincs is, hanem a szívócső vákuumból és a fojtószelepállásból matekozza ki a légtömeget. Ez is tényközlés volt, nem lábszagú beböfögés, mint a te mondandód.
De folytasd csak, taníts még, olyan szórakoztató...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!