Kezdőoldal » Ismerkedés » Társkeresés » Középkorú nőként tökéletesen...

Középkorú nőként tökéletesen meguntam a hiábavaló társkeresést. Elég volt a férfiakból. Hol vannak olyan nők, akik elfogadják, hogy teljesen kezdő vagyok?

Figyelt kérdés
Hatalmas meglepetésemre a normál társkersőkön hiába írom be, hogy nőként nőt keresek, hetero nőket mutatnak. Szóval hol kereshetek?
2021. júl. 31. 01:02
1 2 3
 21/29 anonim válasza:
Ha nőként hosszas keresgélés során sem találsz senkit, gáz vagy. Fogadd el. Változtass rajta. És utána gyere vissza.
2021. júl. 31. 11:06
 22/29 A kérdező kommentje:

21

Aye aye, sir!

2021. júl. 31. 11:25
 23/29 anonim válasza:
Ez mekkora troll kérdés lol
2021. júl. 31. 11:26
 24/29 anonim válasza:

Transzvesztita lehet a kérdező (remélem, helyesen írtam a szót.)

Én ismerek "viszonylag közelebbről" egy transzvesztita férfit - igen, igen fura stílusa van, visszatetszően viselkedik.

A félreértések eloszlatása végett: nem, nem járok az illetővel! Egy másik közeli ismerősömnek a munkatársa (közalkalmazotti dolgozó.)

2021. júl. 31. 12:28
 25/29 anonim válasza:
Menj el Swingerbe légyszi és mondd el, milyen volt. Egyszer élsz, basszus! Én se merek, pedig a férjemmel már nulla a szex évek óta. Mégis visszatart az, hogy házas vagyok. Nem tudom miért.:( De ha elvált lennék, akkor azt mondanám neked, hogy menjünk el együtt. Én biztos kiróbálnám.
2021. júl. 31. 14:57
 26/29 anonim válasza:
Megkérdezhetem, hogy mi történt, miért ábrándultál ki a férfiakból? Nekem is van nem egy ismerősöm, akivel szörnyen bántak, megcsalták és hasonlók, viszont utána idővel találtak hozzájuk méltó partnert. Velem is fél éve szakított a párom, és elég nagy törést okozott bennem, viszont igyekszem nem minden nőben ezeket a rossz dolgokat látni.
2021. júl. 31. 15:44
 27/29 A kérdező kommentje:

25

Nem megyek el. :) Hagyjuk is.

Miért nem válsz el?

2021. júl. 31. 18:35
 28/29 A kérdező kommentje:

26