Vannak itt olyanok akiket érdekel a 3d modelezés?
Figyelt kérdés
Szívesen ismerkednék ilyen emberekkel akik szabadidejükben ezzel foglalkoznak vagy érdekli őket annyira a dolog hogy belevágjanak. Akár segíthetünk, tippeket és tanácsokat is adhatunk egymásnakszept. 16. 14:31
11/16 A kérdező kommentje:
Toon shadert használok, szóval túl sok textúrát nem használok, max ruháknál megrajzolni a részleteket. Eddig hagyományos módon csináltam, bár nemrég csináltam egy sculpt és retopo-t mert a poly modellel amit csináltam, nem voltam elégedett, az új viszomt elég jól sikerült
szept. 17. 16:10
12/16 veszettkecske válasza:
Amióta van blender-ben a dynamesh, azóta néha én is használom, mert hatékony tud lenni, és lehet vele kreatívan alkotni:) utána már csak retopo és kész.(a modellezés része:)
Én inkább hard surface-ben vagyok jártasabb, a karakterek nekem nehezebbek, nem vagyok benne túl ügyes:), viszont ha már fel van csontozva, animálni szeretek, de csak egyszerűbbeket. Riggelni is szeretek valamennyire, de a skinningel hagyjanak... azt utálom mint az uv mapping-et... Amúgy eléggé kedvelem a blendert, csak nem értek annyira még hozzá, hogy azt használjam, de szoktam néha. Mekkora polygon számban vannak a karaktereid ? Van, amit már animálni lehet?
szept. 18. 11:28
13/16 anonim válasza:
Én is szeretem, főleg szobrászkodni szoktam benne, szeretek karaktereket létrehozni, azokat mozgatni, riggelni. Bár az animáció terén bőven van mit fejlődni. Sőt, ha úgy vesszük, minden részben xd
szept. 18. 16:52
14/16 A kérdező kommentje:
a mostani karaktereim kb 10k polyból állnak. Ez ruha és haj nélkül. Animálni még nem lehet, most a rig építésénél vagyok. Próbálok egy normális csontvázat összehozni a rigify segítségével, közben tanulgatom hogy működnek a különböző csont típusok, tweakek, csont alakzatok stb
szept. 18. 18:19
15/16 anonim válasza:
Ha nem megy annyira a riggelès, ajánlom a mixamo addont és a Mixamo oldalt, alap animációkhoz szerintem tök jó, meg hogy lásd, hogy mozog a karaktered:)
szept. 18. 18:44
16/16 veszettkecske válasza:
Tudtam én, hogy hülyeségeket irkálok: dynamesh helyett dyntopo-t akartam, na mindegy, gondolom, értettétek:) jobban neki kell ülnöm a blender-nek, mert kedvelem, csak új még nekem. Azt tudja -e valaki, hogy el lehet benne tüntetni a kijelölésekor látható színátmenetet az edge-ken? Érthetőbben: ha kijelölök egy vertex-et, akkor az élek szelekciós színátmenetet mutatnak a szomszédos vertex-ek fele, halványulva. Ez engem zavar, ha lehetne eltüntetném, de sehol nem találtam erre módot.
szept. 19. 15:48
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!