Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Mit tehetünk ilyenkor?

Mit tehetünk ilyenkor?

Figyelt kérdés

Majdnem 2 hónapja vettünk egy babakocsit (3 in1) a Babaszafarinál. A hordozó nem volt nekik raktáron, azt mondták 2-3 héten belül kiszállítják. Nem érkezett meg.

3 hét múlva hívtuk őket, azt mondták, hogy másnap érkezik a szállítmány, majd felhívnak, hogy mikor tudják kiküldeni, azóta is hívnak.

Aztán írtam e-mailt nekik, hogy már 5 hete vettük, de még mindig nem jött meg. Másnap azt válaszolták, hogy következő hét szerdán érkezik, akkor hívni fognak. Megint semmi.

Ma írtam nekik, hogy most már szeretnénk tudni mikorra várható a kiszállítás.

Már nagyon elegünk van belőlük. Gondolom ilyenkor már nem vihetjük vissza a babakocsit, hogy akkor vegyék vissza, és inkább megrendeljük máshonnan. Szerintetek mit csináljunk?


2013. márc. 4. 20:40
1 2
 11/12 A kérdező kommentje:

Gondoltam leírom...

7-éig nem válaszoltak. Megint írtunk, hogy szeretnék választ kapni végre, hogy mikor érkezik a hordozó.

Aznap válaszoltak, hogy a héten érkezik, amint benne van a szállítmányban, hívnak, és kitalálnak valami kompenzációt is.

11-éig nem hívtak. Akkor írtuk, hogy a vásárlás előtt direkt fel lettek hívva, hogy van-e ez a babakocsi kompletten raktáron, azt mondták igen, ezért feleslegesen beautóztunk 80 km-t. Így meg is rendelhettük volna. A héten érkezik a szállítmány, és hívnak-t pedig már negyedszerre ígérték meg. Írtuk, ha a héten sem érkezik meg, visszavisszük a babakocsit.

Aznap azt válaszolták, hogy pont aznap érkezett meg (véletlenül), és amint bevételezték hívnak, hogy mikor vihetjük el.

13-án írtuk, hogy reméljük csak elírás volt, hogy elvihetjük, ingyenes kiszállítást ígértek. Várjuk a telefont.

Aznap válaszoltak, hogy igen ingyen szállítják ki, de az ünnepek(!) miatt már csak a jövő hét elején kapjuk meg.

Hétfő estig se jött meg, ezért írtuk, hogy ha másnap sem érkezik meg, akkor szerdán visszavisszük a babakocsit.

Kedden kaptunk sms-t a futár számával. Ő mondta, hogy ez gyakori a babaszafarinál. Aznap nem fértünk bele, így ma kaptuk meg végre a hordozót 2 hónap és 9 nap után.

Kompenzáció sehol, csak 2 hónap idegeskedés. Legalább a hordozó jótállási jegyén nem a januári dátum van.

A férjemmel beszéltük, hogy soha többet nem veszünk tőlük semmit.

Köszönöm a válaszokat!

2013. márc. 20. 17:26
 12/12 anonim ***** válasza:
szemetek! bemennék és megkérdeznék a kompenzációt hogy gondoltál? vásárlási utalványban?
2013. márc. 20. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!