Mit tehetünk ilyenkor?
Majdnem 2 hónapja vettünk egy babakocsit (3 in1) a Babaszafarinál. A hordozó nem volt nekik raktáron, azt mondták 2-3 héten belül kiszállítják. Nem érkezett meg.
3 hét múlva hívtuk őket, azt mondták, hogy másnap érkezik a szállítmány, majd felhívnak, hogy mikor tudják kiküldeni, azóta is hívnak.
Aztán írtam e-mailt nekik, hogy már 5 hete vettük, de még mindig nem jött meg. Másnap azt válaszolták, hogy következő hét szerdán érkezik, akkor hívni fognak. Megint semmi.
Ma írtam nekik, hogy most már szeretnénk tudni mikorra várható a kiszállítás.
Már nagyon elegünk van belőlük. Gondolom ilyenkor már nem vihetjük vissza a babakocsit, hogy akkor vegyék vissza, és inkább megrendeljük máshonnan. Szerintetek mit csináljunk?
Személyesen nem tudsz bemenni te vagy a férjed? Természetesen egyből az üzletvezetőnél nyitnék.
Valami nem világos. Kifizettétek és még nem kaptátok vagy a készlethez jár, de csak akkor fizetitek ki ha megkaptátok?
Szia!
Kifizettük helyben az egészet. Mondták, hogy a hordozó nincs raktáron, a babakocsit elvihettük.
Még nem használtuk, de ha már nincs a dobozában, akkor is visszavihetjük? Az volt az első, hogy kibontottuk, és megnéztük, hogy meg van-e minden hozzá.
Ezen a héten nem tudunk bemenni csak jövő héten.
Vigyétek, nem tartották magukat a szabályokhoz ők sem. Ti vettetek egy kész terméket, és csak egy részét teljesítették. Ha nem veszik vissza, akkor panaszkönyv, és majd a fogyasztóvédelem rendet rak. :)
Tapasztalat. :(
Csak jövő héten tudunk bemenni. Ha addig nem válaszolnak az e-mailre, akkor babakocsival együtt megyünk, és visszakérjük az árát. Nem tudom miért kell terhes kismamákkal ezt játszaniuk.
Köszönöm a válaszokat!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!