Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Miért vagyok veszélyeztetett...

Miért vagyok veszélyeztetett terhes előző császármetszés miatt?

Figyelt kérdés

Most láttam a papíron,hogy veszélyeztetett kategóriába lettem sorolva az orvos szerint az előző császár miatt ami már lassan 6 éve volt.

Miért van ez így és mi gondot okozhat ez?

Van valami teendőm vele? Több pihenés meg hasonlók?


tegnap 13:34
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Laikus vagyok, tehát nem orvos, és még nem tartok a 2. Gyerek témánál, tehát komolyabban nem néztem utána, de sürgősségi császárom volt. Úgy gondolom, mindegy, mennyi idő telik el, a hegszetvalas esélye mindig ott lebeg, még ha pici is az esély ennyi idő utan, ezért írták rá.
tegnap 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Hany eves vagy? Neha a kor miatt is ebbe a kategoriaba tesznek.

Nincs tobb teendod, amig az orvos nem mondja.

tegnap 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Nekem volt egy 8 hetes vetélésem. Azt mondják egy az semmi. Mármint lehet teljesen véletlen és semmi befolyása a következő terhességekre, mégis veszélyeztetett van a papíron. De elég az is ha 35 felett vagy, vagy van egy pajzsmirigy alulműködés v IR.
tegnap 13:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Mert van egy lista, ami alapján be kell sorolni alacsony vagy magas rizikóba a várandósságot, és a listán pedig többek között szerepel az előzetes méhen végzett műtét is. De ez nem azt jelenti, hogy emiatt otthon kell feküdni, vagy ne dolgozhatnál vagy bármi egyéb.
tegnap 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

Az sem mindegy, hogy mi miatt volt császár az első.