Másfél évesen csak gagyog a lányom?
El lettünk küóldve korai fejlesztőbe. Tudom, hogy nem árt, de tényleg szükséges ez? Nem lenne elég 2 évesen? Tényleg minden másfél éves beszél?
(Uncsim 4 éves koráig nem beszélt, ma meg egy vezérigazgató közvetlen felettese, magátul tanult meg 2 nyelvet anyanyelvi szinten...)
Ki küldött el?
A lányom elmúlt 2 éves. Nem beszél. 1-2 szót mond (ezt is kb 2 hónapja)
Soha senki nem küldött sehova. Pedig többször kérdeztem védőnőt, gyerekorvost, még bnőm anyját is (ő logopédus)
Mindenki azt üondta h majd ha betölti a 3mat és jár közösségbe, és nem változik a helyzet, majd akkor menjünk "szakemberhez"
Igen ez a mai divat h mindenért elküldik kivizsgálásra aztán a szülőt paráztatják h a gyerek nem fejlődik rendesen,holott csak kicsit lusta esetleg beszélni.
Az iskolákban is ugyanez megy.nem tudja megtanulni a szorzótáblát rendesen?jahj el kell küldeni ezer helyre aztán "kiderül" h diszgráfiás holott amúgy tudja a számokat csak a szorzótábla megy nehezebben.biztos valakinek sok pénzt áll benne!
Az enyém is csak gagyogott, nem ismételgetett szótagokat sem. Most 3,5 és semmit sem érteni abból, amit mond, olyan rosszul artikulál és nagyrészt halandzsázik. Egy éve jár fejlesztésre, 2,5 évesen derült ki, hogy a bölcsi sem oldja meg a gondot, 2 éves kora előtt tanácsolták a bölcsit.
Felőlem 5 évesen is rendben lenne, ha beszélne, de mivel már jóideje igénye van arra, hogy kifejezze magát, írtó nagy dühkitörései vannak, ha nem sikerül megértetnie magát. A gyerekekkel folyamatos kudarcok érik, nincsenek barátai, nagyrészt egyedül játszik.
Ezt borzasztó nézni. Én sem veszem észre, hogy sokat használna a fejlesztés, talán csak az idő javított a dolgokon, talán nem. Kockáztatni nem mernék.
Lehet, hogy gond van, lehet, hogy nincs. Egy vizsgálatot azért megér.
Abból szerintem nem lehet baj, ha elviszed és meghallgatod, ott mit mondanak, ha szükségesnek látják, akkor miért.
Egyik gyerekem sem beszélt ennyi idősen, de nem is küldték őket. Az egyik csak mutogatott és azt mondta "eeee", ő kb. 2 és fél évesen kezdett beszélni (addig tényleg semmit), de kb. egy hét szógyakorlás után már összetett mondatokban, érthetően. A másik másfél évesen ugyan mindenre azt mondta, hogy "anya" és mindenféle hangot utánzott meg magánhangzókkal énekelt, de még a testvérénél is pár hónappal később kezdett beszélni csak, és most 3 és fél évesen lehet már odafigyelve érteni. Mindkettő értelmes, nagy a szókincsük, a nagyobb már iskolás és kitűnő.
Az enyém is csak gagyogott, nem ismételgetett szótagokat sem. Most 3,5 és semmit sem érteni abból, amit mond, olyan rosszul artikulál és nagyrészt halandzsázik. Egy éve jár fejlesztésre, 2,5 évesen derült ki, hogy a bölcsi sem oldja meg a gondot, 2 éves kora előtt tanácsolták a bölcsit.
Felőlem 5 évesen is rendben lenne, ha beszélne, de mivel már jóideje igénye van arra, hogy kifejezze magát, írtó nagy dühkitörései vannak, ha nem sikerül megértetnie magát. A gyerekekkel folyamatos kudarcok érik, nincsenek barátai, nagyrészt egyedül játszik.
Ezt borzasztó nézni. Én sem veszem észre, hogy sokat használna a fejlesztés, talán csak az idő javított a dolgokon, talán nem. Kockáztatni nem mernék.
Lehet, hogy gond van, lehet, hogy nincs. Egy vizsgálatot azért megér.
1,5évesen eg egy szot mondott, tapaszta kb.tap tap:)
2évesen se beszélt még úgy,és 2 éves pár hónapos volt mikor beindulzüt a duma,de azóta nagyon. Tény németet is hallja, megérti, de ritka, ha gy válaszol, inkább magyarul. Szóval most állandoan beszél és nagy szókincse van.
Én müg várnék az ilyen olyan fejlesztésel...miket mondd,ha mondd?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!