Mikortól "várható el" hogy nagyjából a szabályoknak/rendeltetésnek megfelelően játszon egy gyerek a játékaival?
3 éves lányom semmivel nem úgy játszik,ahogy kellene.
Hiába próbálom mondani neki, tanítgatni, ha úgy szeretnék játszani a játékkal ahogyan eredetileg kell akkor többnyire nem érdekli.
Így lassan ott tartunk, hogy hiába van egy csomó játéka, semmi nem érdekli. Vagy ha elő is vszi őket csak szana szét pakolja és aztán megunja.
Az a baj, hogy a legtöbb játék nem ösztönzi a gyereket arra, hogy játsszon vele. Ugyanis egy gyereknek nem érdekes, ha az autót tologatni lehet, érdekesebb az autót legóból összerakni, stb. A gyerekek szivesebben játszanak kreativan, nem rendeltetésszerüen, és ez nagyon pozitiv a fejlödésükre nézve. A "kész" játék unalmas, ezért nem használják, illetve csak ide-oda rakosgatják, dobálják.
Ezen kivül a gyereknek nagyon zavaró, ha SOK játék van elöl, mert nem tudja eldönteni, hogy mivel kezdjen valamit.
Nincs elől sok játék. Mindig azt vesszük lő amivel játszani akarunk. A lányomat a kreatív játékok sem érdeklik.
Itt van például a lego. Van egy nagy dobozzal,de nem épít belőle semmit, csak egymásba dugdossa meg telerakja vele az alaplapot, aztán otthagyja. Nem próbál meg házat vagy bármit építeni. Pedig tudja hoyg kell, mert százszor csináltuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!