Mennyire reális értékelés egy első osztályosnál, ha mindenből piros csillag és 100%- os felmérőket kap?
Normál iskolába járó nagyon eleven gyerekről van szó.
Óvodás korában megjósolták, hogy nagy problémák lesznek így a tanulással, mert a figyelemzavar is jelen van.
Valós eredmények ezek, vagy motiválás céljából értékelik túl a gyereket?
Én szeretnék csak reálisan látni, nem szeretnék irreális értékelést.
Manapság első osztályban csak pozitív visszajelzést adhat a tanító?
Nem tudom h konkrétan motivációs céllal de h nem reális az tuti, és nem csak első osztályban. Gondolj csak arra h alig van olyan ember aki megbukik általánosban.
Személyes példa: Angolból 8. osztályos koromban is 4-es 5-os voltam, (az egyértelmű volt mindenki számára h gyenge vagyok belőle) és gimibe meg majdnem megbuktam amikor 9.es lettem... Szóval erről ennyit, persze iskolák, tanárok meg miegymástól függ ez az egész de úgy nagy általánosságban ez jellemző sztem.
Ha rossz a gyerek akkor meg le kell vele ülni és ha látod h a K betűnél tartanak de nem tudja leírni az F betűt akkor ott baj van. Az oktatási rendszer meg olyan amilyen... Szóval azt akarom mondani h alsóban azért gond nélkül le lehet követni h h halad a gyerek.
Nekem is van ismerősöm, akinek a gyerek hasonló kaliber lehet, mint a tied. Okos és sok jó dolgozatot ír, de a magatartásával probléma van. Azért nem kitűnő tanuló, mert a magatartása nem 5-ös.
Ott is figyelemzavar van, meg túlzott elevenség, de ettől függetlenül okos, csak "viselkedni nem tud".
Ezt igazából te tudhatod, hogy mennyire valós eredmények a fiadtól ezek a dolgozatok, piros csillagok. FOgadó órán tisztázhatod a tanítokkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!