Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Vettem egy szőnyeget amire...

Vettem egy szőnyeget amire azt mondták nem szöszölödik jó lesz a babámnak, de otthon hiába próbáltam kiporszívozni, kikefélni megállás nélkül jön a szösz, van valami megoldás?

Figyelt kérdés
vagy csak a visszacserélés jöhet szóba? Van valami jó taktika hogyan kaphatnám vissza a pénzt?
2010. júl. 1. 11:26
 1/4 anonim ***** válasza:

megvan a blokk?

vidd vissza és kérd a cserét v. az árát .

ha nem adják vissza akkor vásárlók könyve. /fogyasztóvédelem



ugye nem a neten vetted?

2010. júl. 1. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
nem a neten, de nekem a pénz kell inkább mert nem volt olyan szönyeg más ami tetszett volna....
2010. júl. 1. 17:11
 3/4 anonim ***** válasza:

Szia,

Nem írtad, hogy hol és milyen fajta szőnyeget vettél. Régebben eladóként dolgoztam egy szőnyeg boltban. A legtöbb szőnyeget nem szabad porszívózni egy ideig, ez típustól függ, hogy mennyi idő, lehet 2 hét, vagy 2 hónap is. Ha az eladó nem világosított fel, ill. nem adott terméktájékoztatót, akkor jogosan reklamálsz.

2010. júl. 1. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Boltban vettem de nem akartam mondani a nevét


Az eladót direkt kérdeztem hogy szöszölös-e mert a babám lesz rajta és nem akarom hogy a szájába menjen, azt mondta nem szöszöl és ha hazavittem porszivozzam ki akkor mégbiztosabb lesz. Megtettem de ugy ömlött belőle a szösz hogy visszaviszem ma

2010. júl. 2. 10:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!