Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Szerintetek így vissza cseréli...

Szerintetek így vissza cserélik a takarót, amit vettem?

Figyelt kérdés
Kisfiamnak volt egy hatalmas plédje,a kínaiban vettem,de már annyiszor összekakaózta,hogy kimoshatatlan foltok keletkeztek rajta. Kedden vettem egy ugyanolyat (egyébként az előző takaró 3 éve megvan),csak más színűt,itthon szépen kiráztam,kimostam és betettem a gépbe,30 fokon kimostam,kivettem a gépből és 2 helyen is egy ujjbegynyi foltban szétment a takaró,kicsúsztak belőle a szálak. A másikkal soha nem volt ilyen gond,olyan is előfordult,hogy magasabb hőfokon mostam,nem lett soha,semmi baja. Szerintetek vissza merjem vinni ezt a pokrócot? Majdnem 5000 ft-nyi összegről van szó.
2013. dec. 12. 12:00
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Igen. 3 napon belül köteles cserélni a terméket. Blokkal együtt vidd vissza.
2013. dec. 12. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
52%
Mivel kimostad nem veszi vissza.
2013. dec. 12. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Ha megvan a blokk, akkor ki kell cseréljék, vagy egyéb megoldás.

Gondolom, nincs rajta a pléd címkéjén, hogy mosógépben nem mosható...

Csak legyél határozott!!!

2013. dec. 12. 13:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Na igen,elég sz.r helyzet. Azért mertem kimosni,mert miután kicsomagoltam,semmi hibát nem vettem észre rajta,pedig átnéztem rendesen. Akármilyen ruhát veszek,először azt is át nézem,hogy nincs-e hibája,nem varrták-e rosszul össze,tényleg mindent. Mosás után keletkezett rajta ez a probléma,pedig előírtak szerint mostam. Remélem visszaveszik,elég határozott vagyok,csak ilyenkor el szokott szállni az agyam,főleg náluk,mert irtózatosan bunkók az eladók.
2013. dec. 12. 13:29
 5/12 anonim ***** válasza:

Abban a pillanatban, amint "bunkózni" kezdenek, be kell velük fejezni a tárgylást. Azonnal a panaszkönyvet és a vezetőt kell kérni. Meg nyugodtan emlegetheted a fogyasztóvédelmet is. A panaszkönyv azért is jó, mert nyoma van annak, hogy Te a vásárlást követő 2. nap már reklamáltál.

Ha tudsz, akkor nézz utána a megfelelő törvénynek, rendeletnek. Sőt, kezdj azzal, hogy felhívod a fogyasztóvédelmet! Ők megmondják Neked, hogy melyik paragrafusra hivatkozz!

2013. dec. 12. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 Jégtánc ***** válasza:
0%
Nem létezik évek óta a 3 napon belüli visszavétel és pénzkiadás.Tegnap is bemondta a híradóban egy fogyasztóvédelmis nő.Csak a boltos rugalmasságára építhetsz,de nem köteles pénzt visszaadni.Nézzetek utána.
2013. dec. 12. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Nekem nem kell a pénz,tudnám mire költeni,pl.egy hibátlan takaróra. Még nem is hallottam olyat,hogy pénzt is adnak vissza,mindenhol vagy ajándékutalványban adják vissza az összeget,vagy kicserélik. Ma már nem tudom visszavinni,csak holnap,de még beleférek a 3 napba. Lehet,hogy inkább a férjemet küldöm,ő sokkal jobb az ilyenekben :D
2013. dec. 12. 14:30
 8/12 anonim ***** válasza:
De itt hibás áruról van szó!!!
2013. dec. 12. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Jégtánc ***** válasza:

Hibás árura is érvényes hogy kicserélik,nem azt írtam hogy nem,hanem azt hogy pénzt nem kötelesek visszaadni.

[link]

Itt utána lehet olvasgatni a dolgoknak.

2013. dec. 12. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Az egyik válaszolód vagyok.

Megírod majd, hogy milyen eredménnyel zárult az ügy?

2013. dec. 13. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!