Hisztek a reklámoknak? Főleg azokban, ami a gyerekeknek, gyerekeknek szóló dolgokról szólnak.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szia!
A legtöbb tényleg csak reklám. elnézést előre a lelkes kíndércsokisoktól, fini tényleg, csak épp igazi tejet nem látott...meg a cukorkák, csokik, "nasik" tele vannak adalékanyagokkal. Egészségesebbek biztos nem lesznek tőlük, már csak a fognyüvő manók miatt sem... de okosabbak, szebbek se szerintem. A valódi (esetleg nagyszülők, vidék kertjeiből) származó gyümiktől annál inkább....
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Azért veszélyesek a gyerekekről vagy gyerekeknek szóló reklámok, mert sok szülő bedől, vagy éppen a gyerekek hiszik el és követelik.
Namost a reklám és az igazmondás ugye két külön dolog, én tudom, hasonló területen dolgoztam, mielőtt gyereket vállaltam.
Nagyon meg kell fontolni, amit reklámoznak, de a vitaminos cukorka nálam kiverte a biztosítékot...
Véleményem szerint ez a fogyasztó megtévesztése is lehet és mivel kiskorúak érintettek, ezt lehetne nyugodtan szigorítani.
Ha levenni nem is lehet, akkor legalább a mostani fiatalokat kellene megtanítani arra, hogy nem minden igaz/jó, ami reklám. Hogy tudatos vásárlók és ne impulzív vagy reklámbefolyásolt vevők legyenek. De ez nehéz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem a 21. század embere már jó esetben tisztában van vele, hogy a reklám arról szól, hogy eladjanak, nem arról, hogy igazat mondanak. Semmiféle csoki nem lehet tele annyira tejjel, mint egy pohár amiben tényleg tej van :) Persze a gyerek az más. A gyerek még mindent készpénznek vesz. De mivel ezeket a hülyeségeket úgyis a szülő veszi meg, ezért a reklámok a szülőnek szólnak, legfeljebb a gyereken keresztül. Talán gusztustalannak tűnik, hogy a gyerekkel rágatják anya fülét, de ez régen is így volt, csak akkor nem a tévéből jött a reklám, hanem az kellett a gyereknek, amit a többieknél látott, hiszen mindig az a jobb, ami másnak van.
Én inkább azokon a reklámokon tudok kiakadni, amik nem csak a termék megvásárlására/kikönyörgésére ösztönzik a gyereket, hanem helytelen viselkedésre, vagy rossz szokásokat, mintákat közvetít. Na pl. pont így vagyok a pösze kisfiús reklámmal, amelyik azt mondja, hogy cirke meg zackó, meg omlósz. Gondolom a hülye rendező szerint ez aranyos meg vicces, pedig csak idegesítő. Vagy volt az a nagyon régi Nesquik reklám, amikor az volt a szlogen, hogy "Igyál mégegy pohárral és fogd rá a nyuszira!" Peeersze, verjük csak át anyut aput... Vagy az a mosószeres, amikor a két kölök anyuval próbál kicseszni, hogy titkos foltot csinál meg összesározza a ruhát. Na ha az én gyerekem lenne, asszem nem tenné zsebre amit azért kap, hogy direkt összekoszolja a ruhát csak azért, hogy majd jól kibabráljon velem. Na az ilyen reklámoktól rosszul vagyok. Nem a termékkel van a bajom, és nem is arról, amit hazudnak róla, hanem arról, AHOGYAN reklámozzák, aminek igazából magához a termékhez semmi köze.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!