Anyukák! Milyen öblítőszerrel mostok? Nem csak babaruhát?
Ha új a mosógéped, akkor a gagyi öblítő után is illatos a ruha!
Ha régi, akkor semmitől sem!
A sárga lenor, aminek érezni az illatát sokáig a ruhán.
De ha régi a ruha, akkor sem lesz illatos.
Nap meg az sem mindegy hol szárítassz!
Hanéri étel szag, nem lesz illatos!
A sárga lenort próbáld ki!
Mindenféle öblitö ártalmas, mert erösen allergén, csak ezt nem reklámozzák, mert akkor nem venné meg senki.
Sokkal egészségesebb és jobban fertötlenit is, ha ölbitö helyett ecetet használsz minden mosásnál. A ruhák NEM lesznek ecetszagúak, csak teljesen szagtalanok, minden egyéb kellemetlen szag is eltünik.
(Textilmérnök vagyok)
Ha azt akarod, hogy a ruháknak legyen illata, akkor a babaruhás szekrénybe tegyél babaolajat, fürdetöt, szappant, illóolajat, aminek az illata tetszik. Ezt valamennyi vattára öntsd és olyan edénybe (müanyag flakon kilyukasztva oldalt több helyen, tálacska) tedd, amiböl nem tud a szer kimenni, csak az illata.
Mi is a sárga (summer) Lenort használjuk és isteni finom illata van a mosás után még hetekkel is a ruhának+nagyon puha az összes textília.Én imádom!Tényleg érdemes kipróbálnod.
Korábban 1X próbáltak ki a Coccolinot és hatalmas csalódás volt. :(
Ami szintén nagyon jó még,az a kék Silan.Ha nincs akcióban vagy nagy kiszerelésben a boltban,akkor ezt is szoktam venni; van olyan jó mint a Lenor.
Utolsó vagyok!
én próbáltam az ecetes öblítést is és hát én ebben is csalódtam.Valamennyire mégis érződik a ruhán és sem illatra sem tapintásra nem lehet összehasonlítani egy öblített ruhával.Kisfiam 1 éves és soha nem volt allergiás problémánk.
Szerintem kicsit ez is túl van lihegve a sok bio cuccal együtt.Egyre többet favorizálják;véleményem szerint ez is divat kérdése.
Van hogy 1,5 kupaknyi öblítőt teszek, és mégsem illatos a ruha!
Most kipróbáltam az új Lenorokat, mikor kiveszem a mosógépből illatos, utánna nem.
Fekete Lenor.