Vaterás kérdés: hogy kell ezt hivatalosan és korrekten kezelni? Mindent összevásároló anyukáról van szó. Én eladó vagyok a történetben
Az a felállás, hogy valaki vásárolt tőlem valamit, de húzza az időt, vagy ennyire szétszórt, vagy nem tudom mi van, de gyakorlatilag hetek óta nem sikerül lebonyolítani neki az utalást. Postán kérte a csomagot.
Hogy tudok én ebben az esetben korrekt maradni? Hogy pl. ne adhasson bosszú negatívot?
ok, az rendben van, hogy várok egy darabig, de meddig? Küldjek neki még levelet? Mit tanácsoltok?
Az az igazság, hogy voltam már hasonló szituációban sajnos és a "vevő" azt hozta ki az egészből, hogy én vagyok türelmetlen, rugalmatlan... Mindenre volt válasza: azért nem válaszolt a mailekre, mert nem volt netközelben, most elutaztak, most beteg volt, stb.stb. Én meg egy hárpia vagyok, hogy ezt nem értem meg.
Csak nézek, hogy nálatok is milyen sztorik vannak... ez az egy Ft-ost, kész. Ingyen jöhet neki, 11 Ft már sok. De még ha így is csinálja, ok, szíve joga. De hát azért a szabályokat illenek betartani.
Köszönöm a segítségeteket. Még egy kicsit türelemmel leszek, aztán finoman próbálom majd nála pedzegetni a dolgot és majd meglátjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!