Vaterás kérdés: hogy kell ezt hivatalosan és korrekten kezelni? Mindent összevásároló anyukáról van szó. Én eladó vagyok a történetben
Az a felállás, hogy valaki vásárolt tőlem valamit, de húzza az időt, vagy ennyire szétszórt, vagy nem tudom mi van, de gyakorlatilag hetek óta nem sikerül lebonyolítani neki az utalást. Postán kérte a csomagot.
Hogy tudok én ebben az esetben korrekt maradni? Hogy pl. ne adhasson bosszú negatívot?
ok, az rendben van, hogy várok egy darabig, de meddig? Küldjek neki még levelet? Mit tanácsoltok?
Az az igazság, hogy voltam már hasonló szituációban sajnos és a "vevő" azt hozta ki az egészből, hogy én vagyok türelmetlen, rugalmatlan... Mindenre volt válasza: azért nem válaszolt a mailekre, mert nem volt netközelben, most elutaztak, most beteg volt, stb.stb. Én meg egy hárpia vagyok, hogy ezt nem értem meg.
Én azt csináltam, hogy minden aukcióhoz ugyanazt a típus szöveget is hozzátettem, valami ilyesmi:
"Kérem, hogy az adásvételt bonyolítsuk le 7 napon belül, azért árulom a termékeket, mert nem tudom hol tárolni. Maximum 2 hetet várok, utána negatív értékelés mellett újra meghirdetem a terméket. Csak az licitáljon aki ezt tudomásul veszi és elfogadja. "
Nekem is volt akin látszott, hogy gyűjtögetni akart, írtam felszólító emailt, ki is fizette gyorsan.
Ezzel már nem tudsz mit csinálni, sajnos én is kaptam ilyen vásárlótól bosszú negatívat. 3 hónapig húzta a fizetést, de mégsem tette meg. Egy csomó ruhát leütött, utána felszívódott.
Sajnos mindig belefut az ember ilyenekbe:(
nagyon bosszantó ebbe a típusú "vásárlóba" belefutni, mert mindenre lesz ellenérve. a kedvencem az, hogy "pont" most ment volna érte, de hát én ilyen egy türelmetlen vagyok. Meg még "zaklatom" is a mail-ekkel.
Lehet, hogy át kell vennem nekem is ezt a sablonszöveget
Én is azt javasom, hogy már az aukcióban jelezd, hogy maximum mennyit vársz az utalásra.
Egyébként a szabályzat szerint is 2 hét álla a lebonyolításra 1 hét a vevőnek, hogy fizessen, egy hét neked, hogy postázzon.
nyugodtan adj neki negativot, a bosszú negát törli a vatera.
Hívd fel,és kérdezd meg,hogy egyáltalán kell e neki!
Én vásárló vagyok,sok mindent vásároltam már ott,de ahogy megjön a számlaszám 1 órán belül utalom a pénzt.
Most úgy jártam,hogy ismét vettem valamit,az eladó azt mondta,hogy hétfőn feladta a csomagot,de sehol semmi,már a postás is elment!
Hívd fel én is ezt tudom tanácsolni.
4 gyerkőc anyukája
Lehet, hogy az lesz, bár belegondolva az is érdekes, hiszen fillérekért elkelt 1 Ft-os aukcióról van szó. Így majdhogynem én fizetek majd azért, hogy a végén lehet, hogy azt mondja, hogy nem kell neki.
Az a borzasztó, hogy egyszerűbb lett volna a kukába dobni az egészet. ehelyett fotót készítek róla, feltöltöm a vaterára, válaszolok a kérdésekre, intézem a kapcsolattartást, majd később fizetem a vatera jutalékot, most meg még ezt a kérdést is kiírtam, (igaz, ez nem volt kötelező) olyan visszás ez az egész
Én ilyenkor megírom emailben, hogy amennyiben péntekig nem érkezik meg az utalás, tárgytalannak tekintem a vásárlását, és újrahirdetem a terméket.
Na ezek után ha kifizeti feladom, ha nem, újrahirdetem.
Volt olyan, hogy januárban leütött egy nő 2 csomagot.
Jelentkezett, de csak halogatta a dolgot.
Több embertől vásárolt, már mindenki negatívat adott neki, én vártam vártam, egyszer csak márciusban ír, hogy elutalta az árárt :) Valahogy nem is töltöttem újra fel a csomagot, elfelejtettem.
Na, akkor annyira megörültem, olyan jól jött az a pénz:)
1. vagyok!
A bosszú negatívot nem törlik!!!!
Visszaírtak egy sablon szöveget, hogy nem áll módjukban tisztázni a jogosságot, nem volt trágár, stb...Sajnos emiatt lettem 99.6%-os:(
Volt egy vásárló aki nálam is begyűjtötte volna az 1 Ft-os dolgokat, 11 Ft-ért meg már nem kellett neki. Nem írom le az egész szitut, végül feketelistára tettem és még fel is háborodott, hogy miért. Majd megszerezte egy ismerőse nicknevét és azzal folytatta az 1 Ft-os vásárlást. Azt is feketelistáztam, azóta eltűnt.:)
Ki tudod tiltani, legalább ettől az egytől megszabadulsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!