Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Egyéb kérdések » Mit tehetnék akkor, ha egy...

Mit tehetnék akkor, ha egy hónapja megrendelt hordozót még mindig nem voltak képesek leszállítani?

Figyelt kérdés

Az a helyzet, hogy a hordozót előbb rendeltük meg (biztonsági okokból) az egyik bababoltban (Szolnok), mint a babakocsit.

Lassan egy hónapja (06.03-án), hogy képtelenek voltak leszállítani. Voltam bent náluk múlthéten hétfőn, hogy mégis mi a helyzet, mire az eladó hölgy közölte, hogy fogalma sincs, felhívja a főnökét.

A főnöke azt mondta, hogy abban a színben, amiben megrendeltük nincsen, de egy árnyalattal világosabban van raktáron és, ha azt kérjük, akkor minimum péntekre (06.24) a boltban lesz.

Az hozzátartozik a dologhoz, hogy 2 hét a szállítási határidejük.

Azóta se hívtak, hogy mi lenne a helyzet.

Őszintén szólva eléggé kiakadtam arra, hogyha be se mentem volna, akkor ez ki se derült volna !?!?

Az eladó hölgy azt mondta, hogy mindenképp hívni fog pénteken, de ez sem történt meg.


Ti mit tennétek a helyembe?

Igazából 'kártérítésre' gondoltam. Mármint, % engedmény vagy valami ilyesmi ...


2011. jún. 27. 08:34
 1/3 anonim ***** válasza:
Szia! Mindenképpen menj vissza vagy hívd fel az üzletet (itt a neten találsz számot). Mondd el, hogy még mindig nem kaptad meg a terméket. Kártérítést, vagy engedményt nem fognak neked adni csak azért, mert figyelmetlenek a megrendeléssel kapcsolatban. Mi ezért vettünk a corában babahordót, nem foglalkoztunk a bababolttal.
2011. jún. 27. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Azért az nem egy hónapja volt, ha 2 hét a szállítási idő, akkor még belefér plusz egy hét. Az viszont tényleg nem korrekt, hogy nem is szólnak. Nekem is küldtek már 1 hónap késéssel terméket, de akkor folyamatosan informáltak, hogy mi a helyzet. Ha nagyon szarakodnak, akkor a helyedbe nem venném át és vennék egy másikat máshol. Persze ha még nem fizetted ki.
2011. jún. 27. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Én nagyon balhés vagyok ebből a szempontból. Az a minimum, hogy beírnék a panaszkönyvbe. Persze előtte kérném, hogy vagy adjanak valami kedvezményt, vagy találjanak ki valamit a kárpótlásomra. Ha egyikbe se mennek bele, akkor elmennék máshova megvenni a hordozót, de nekik nem szólnék. Ha telefonálnak, hogy megjött a hordozó, akkor megköszönném, és megmondanám, hogy kénytelenek voltunk máshol megvenni, úgyhogy csináljanak vele amit akarnak :)))

Az ilyeneken én nagyon ki tudok akadni.

2011. jún. 27. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!