Mit tehetnék akkor, ha egy hónapja megrendelt hordozót még mindig nem voltak képesek leszállítani?
Az a helyzet, hogy a hordozót előbb rendeltük meg (biztonsági okokból) az egyik bababoltban (Szolnok), mint a babakocsit.
Lassan egy hónapja (06.03-án), hogy képtelenek voltak leszállítani. Voltam bent náluk múlthéten hétfőn, hogy mégis mi a helyzet, mire az eladó hölgy közölte, hogy fogalma sincs, felhívja a főnökét.
A főnöke azt mondta, hogy abban a színben, amiben megrendeltük nincsen, de egy árnyalattal világosabban van raktáron és, ha azt kérjük, akkor minimum péntekre (06.24) a boltban lesz.
Az hozzátartozik a dologhoz, hogy 2 hét a szállítási határidejük.
Azóta se hívtak, hogy mi lenne a helyzet.
Őszintén szólva eléggé kiakadtam arra, hogyha be se mentem volna, akkor ez ki se derült volna !?!?
Az eladó hölgy azt mondta, hogy mindenképp hívni fog pénteken, de ez sem történt meg.
Ti mit tennétek a helyembe?
Igazából 'kártérítésre' gondoltam. Mármint, % engedmény vagy valami ilyesmi ...
Én nagyon balhés vagyok ebből a szempontból. Az a minimum, hogy beírnék a panaszkönyvbe. Persze előtte kérném, hogy vagy adjanak valami kedvezményt, vagy találjanak ki valamit a kárpótlásomra. Ha egyikbe se mennek bele, akkor elmennék máshova megvenni a hordozót, de nekik nem szólnék. Ha telefonálnak, hogy megjött a hordozó, akkor megköszönném, és megmondanám, hogy kénytelenek voltunk máshol megvenni, úgyhogy csináljanak vele amit akarnak :)))
Az ilyeneken én nagyon ki tudok akadni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!