Az egyik ismert játékbolt webshopjában rendeltem játékokat. A megrendelést elkönyvelték. Megírták, hogy el is küldték, de amikor megérkezett szinte semmit nem kaptam. Ilyenkor a vevőnek vannak valamiféle jogai?
9-et kaptál vagy 9-et nem kaptál?
Én a REGIO-ból rendeltem, az ajándékot a 10.000 Ft feletti vásárlásért nem küldték, a többi játék megérkezett. Írtam nekik, de semmi reakció...
Nem fizettem előre, de így is kár ért (máshol kell megvenni sokkal többért). A 11 játékból 2 játékot kaptam, bocsánat, hogy elírtam. Az ismerősöm gyerekeinek rendeltem karácsonyra és mivel visszaigazolást is kaptam nyugodt voltam, hogy meg fog érkezni. A játékok meg is voltak rendeléskor, még akkor is amikor megkaptam az e-mail-t, hogy mehetek értük mert hiánytalanul megérkeztek, csak "eltűntek" mire az üzletbe értem (szeretem a webshopos rendelést is személyesen átvenni). Az üzletben azt mondták, hogy hozzájuk nem is érkezett meg a többi 9.
Nem tudom, hogy milyen szabályzat vonatkozik erre a fajta vásárlásra, de ha nem jutok velük semmire sem, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok (biztos vagyok, hogy szabálytalan az ilyen fajta megtévesztés).
A bolt nevét nem írnám ki (ismert magyarországi cég), mert még reménykedem, hogy utólag pótolják a hibájukat.
Gondoltam hátha valaki járt már így és tud segíteni. Nem hagynám annyiban, mert így mással is megtehetnék ugyanezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!