Ha egy Brendonban vásárolt, elemes orrszívó semmit nem tud kiszívni, visszakérhetem az árát?
Nem webshop, hanem üzletben vásárolt, így- gondolom- nem vonatkozik rá a 14 napos elállás.
Tudom, én voltam a hülye és utánanézhettem volna a véleményeknek, de gyorsan kellett egy hordozható orrszívó. Viszont semmit, de tényleg semmit nem szív ki...
Nem szeretnék helyette másikat, jó lenne az árát visszakapni...
Visszakerheted, de nem fogjak visszaadni. Ha a termek nem hibas, nem az o hibajuk, ok csak forgalmazzak.
Ez kb. az a kategoria, hogy veszel egy joghurtot, megeszed es nem izlett megsem.
#2! Azért az nem ugyanaz, ha a joghurt valóban joghurt, hisz itt az orrszívó nem orrszívó.
Amúgy a pénzt szerintem se adják vissza, csak így azt sugallod, mintha a kérdezőnek irreális lenne az elvárása, hogy az orrszívó szívjon.
Szerintem az teljesen más dolog, ha azért nem szív, mert hibás a készülék, vagy azért nem, mert egyszerűen alkalmatlan, vagy valakinél működik, valakinél nem.
Maximum akkor lenne rá esély, ha tényleg gyengébben szívna, mint kéne neki. De ha úgy szív, ahogy kellene, akkor az nem a készülék hibája.
Hát ilyen terméket ha használtad, elállásként nem kötelesek visszavenni. Bontatlan az más mindegy, hogy webshop vagy sem. Ha hibás, garanciális panaszként kezelhető de itt nagy eséllyel silány minőségű a termék.
Sajnálom.
14 napos elállás csak webshopos vásárlásnál él, így boltban sajnos nem, ott azt hiszem 3 nap.
De egyes termékeket higiéniai okokból egyébként sem vennének vissza, lehet, hogy ezt is abba tartozik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!