Miben segíthet a pedagógiai szakszolgálat konkrétan a gyakorlatban, ha a kiírt fejlesztéseket sem tartják? Van értelme?
Ismerősöm gyermeke oviban eléggè zárkózott, beszédproblémái is vannak(nem súlyos)
Felvette a ped.szolgálattal a kapcsolatot, kódot kapott a kicsi, kiírtak neki oviba járó logopédiát, mozgásfejlesztőt, akik hébe hóba nem hatékonyan foglalkoztak vele, aztán vírus, és a fejlesztő pedagógus munkaviszonya meg is szűnt, más meg nem látta el a feladatát.
Tehát azon kívül, hogy kódot kapott a kicsi és vissza tudják tartani suliban, egyéb èrelme nem volt.
A kérdés azon apropó kapcsán, hogy az én gyermekem elkezdett suliba járni és a magatartása elkezdett romlani. (Tanulmányai, értékelése jó, nem éltanuló ugyan, de könnyen tanul)
A rossz magatartás miatt folyamatosan szankciókat kap, sőt, már pikkelnek is rá(házi gyakorlást amikor bemutatja, azt mondja rá a tanító hogy őt ez nem érdekli, ha megígéri hogy jó lesz, azt kapja, áh úgyis rossz leszel, stb)
Jó szót, dícséretet soha nem kap, piros pontokat alig(miközben minden házija és szorgalmija is kész van mindig)
A gyermeket jóformán csak kudarcok érik a suliban és kritizálás.
A pedagógiai nevelési attitűd büntetések, szankciók kizárólag.
A pozitív megerősítést nem alkalmazzák.
A magatartása vészesen romlik (nem hallgat a tanítókra, nem szófogadó szünetben)
Felhívtam a nevelési tanácsadót, azt mondták ilyen nincs hogy nevelési tanácsadó, ők nem foglalkoznak ezzel, hívjam a szakszolgálatot.
Mielőtt felhívnám, eszembe jutott az ismerősöm.
Azaz lehet írnának ki fejlesztést amit nem tartanak, kapna esetleg kódot, igy rá is sütnék a suli előtt, hogy problémás a gyerek, csak belegondolva: Változna ettől bármi is??
Mert én valószínűsítem hogy ugyanúgy kritizálni fogják tovább, ha jelentkezik nem szólítják fel, nagyon kétlem hogy bármiben is hirtelen humánusabbak lennének egy kódtól vele a suliban, akik ilyeneket mondanak a gyakorlására, hogy őt ez nem érdekli.
A problémás gyerekeken VALÓJÁBAN mi, vagy ki tud segíteni, ha a szülő nem boldogul?
Hogy nálatok hogyan működik a ped. szakszolgálat, te tudod. Én azért nem mondanék le róla. Egyrészt igenis legyen tiszta, ha a gyereknek a szokásostól eltérő az állapota, másrészt ha esetleg javulnak a személyi feltételek, meg tudja kapni azt a foglalkozást, amire szüksége van.
Alsó tagozaton a legfontosabb, hogy milyen a tanító, hiszen az oktatás nagyobb részében ő foglalkozik a gyerekkel. Ha pocsék a tanító, akkor erősen javasolt másik osztály, vagy akár másik iskola keresése.
A hozzáállás tanítófüggő. A fejlesztés meg iskolafüggő.
Láttál 1 db példát és megítélted az egész rendszert.
Láttal 1 db tanítót és egyből azt hiszed, mind ilyen. Ha tényleg az a gond, amit leírtál, ahhoz miért kéne fejlesztés?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!