Anyukák, akik ennyire várják a családit, miért nem kértek egy sms szolgáltatást vagy miért nem használjátok a netbankot?
Ugyan szerencsére nekem sosem kellett tűkön ülnöm, hogy mikor jön már meg a családi, de 8 éve használok netbank szolgáltatást, de eddig még semmi gondom nem volt vele.
Olyan nincs, hogy biztonságos gép :) ezen jót derültem.
Viszont van egy csomó ingyenesen letölthető vírusirtó és tűzfal ha már az internetes biztonságról beszélünk. Nem az ördögtől való az internetes bankolás ;)
Mi a probléma? Az, hogy naponta 6-szor megkérdezitek, mikor jön, mikor jön, megjött már, kinek jött...?
A kérdezőnek teljesen igaza van!
Aki azt írja, hogy nem bízik a netbankban, az vegye igénybe akkor a telebank szolgáltatást.
0-24 szolgáltatás, reggel 6-kor is felhivhatod az ügyintézőt, hogy megérkezett e már a pénz.
Ha ebbe sem bízol, akkor a bankban, bankkártyában se bízzál, hiszen bármikor előfordulhat, hogy (kód)olvasó, billentyűlenyomat-olvasó,minikamera van az automatára építve illegálisan, vagy hogy egyszerűen amikor leveszed a pénzt megfordulsz lépsz 3-mat és leütnek, és elveszik a pénzedet...
VAGY... Olvasd el a hivatalos közleményt ahol világosan leírják, hogy melyik napon utalnak, adj hozzá plusz egy napot és mindjárt nem kell telebankozni,netbankozni, kilométereket utazni az automatához ellenőrizni.
Akármit is írtok ti, akik annyira várják a családit, hogy kérdéseket írogattok ki ezzel kapcsolatban ( nincs baj ha kell ez a pénz, de tájékozódni kell, előbb jár a szátok mint a kezetek) , egyszerűen el lehet intézni a dolgot azzal, hogy minden hónapban közlik hivatalos források, hogy pontosan melyik napon fogják indítani az utalást, annak másnapján vehető le a számláról.
Ez nagyon régóta így van. Csak ti nem akarjátok elhinni még most sem, hogy attól, hogy naponta 3 ilyen kérdést megválaszolnak, nem fog előbb jönni a hivatalosan közölt dátum másnapjától.
Ez tény. De holnapig még van idő pár kérdést kitenni.
Dolgoztam kisebb és nagyobb banknál is már központban, giro kezelőként is. Amikor bedurrantottuk a giros gépet, ami ugyebár fogadja többek között az intergiro-1-es kötegeket, jóváíródtak a számlán az összegek és jöttek is az SMS-ek. Ha szabin voltam, mindig azon szoktam mosolyogni reggelente, hogy tudom mikor állnak neki a munkának a többiek. Ebben egyébként volt negyed óra szórás kb. SMS akkor nem jött időben, ha valami technikai probléma volt, de ez a ledolgozott éveim során párszor fordult csak elő. Ennek ellenére lehet, hogy minden más hitelintézet máshogy működik. Mondjuk az eddigi munkahelyeimen inkább volt gond, hogy duplán küld a rendszer SMS-t és dupla díjat is számít fel rá, ami ugye jogtalan. Internetbankot meg már jó ideje használok, közben pár vírust is túlélt a gépünk hála többek között a fiaim pornóoldal látogatásainak, de soha nem volt ebből pénzügyi gond. Evidens, hogy senkinek nem adjuk meg a bejelentkezéshez szükséges adatokat. Munkám során is elvétve találkozunk internetbankos problémával, és akkor is legtöbbször kiderül, hogy valakinek magadta a jelszót az ügyfél, pl a gyereknek, aki aztán vásárolt magának, de ez bankkártyával is nagyon gyakori, hogy megadják a megbízható embernek a pin kódot, aztán lepakolja a számlát az illető.
Arra a problémára egyébként nem.megoldás, hogy az SMS és netbank segítségével se tudja előre az ember lánya, hogy mikor fog majd megjönni. Most ügyféltérben dolgozok, hétfőn már volt, aki verte az asztalt, hogy miért nem fizetjük ki neki a családi pótlékot, pedig azt már múlt héten elutalták, ő tudja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!