Babakocsi választásában milyen tanácsokat adnál?
Ha rosszak az utak nálatok akkor nagy kerekű,tömör babakocsit ajánlanék, viszont ez nehezebb is ezzel számolj ha emelgetni kell.
Felfújhatós nekem nem vált be, valakinek igen.
Egy áldás ha nem csak egy kis mini táska van alul hanem bőven van pakolóhely.
Ha nem szedánotok van nézd meg hogy össze lehet -e csukni sportrésszel együtt nem külön-külön.
Az is jó ha mindkét irányból rárakható a sportrész, és legalább 6 pozicíóba dönthető.
Ha 3in1-et választasz, töréstesztet nézd meg hogy milyen értékelést kapott a hordozó,peg perego pl kíváló.
Igazából neked kell tudni, hogy mi a fontos. Mi az alábbi szempontok szerint fogunk majd nézelődni, válogatni:
-Elmenjen minden terepen. Rendezett környéken élünk, de sokat utazunk, kirándulunk, nem garantált, hogy mindenhol tükörsima lesz a járda. Ezért fontos a nagyobb kerék a babakocsinál.
-Legyen biztonságos, és stabil. Ne érezzem azt, hogy bármikor elborulhat. Pl. én ha ránézek az Xplory-ra, ezt érzem. Pedig tudom, hogy nehezen borulna fel, de nem vennék olyan babakocsit, ahol folyamatosan erre kell figyeljek.
-Ne legyen nehéz (nagyon) és könnyen lehessen összecsukni. Igaz, hogy nem tömegközlekedünk, de nyilván lesz olyan, ha kettesben megyek a babával valamerre autóval. Olyankor nekem kell majd ki-be pakolásznom a babakocsit a csomagtartóból.
-Mi már tudjuk, milyen hordozót szeretnénk (Cybex Cloud Q), ezért szempont az is, hogy a babakocsira bármilyen márkájú bébihordozó csatlakoztató lehessen.
Terep ahol használni fogod: göröngyös utakon a nagykerekű jó, városban a kicsi kerekű is elég (minél kisebbek a kerekek annál könnyebb a kocsi).
Súly: emelet ahova esetleg fel kell cipelni gyerekkel, ne kelljen betojni alatta, vagyis ne legyen 15 kg (+ gyerek). Kertesnél ez kevésbé releváns.
Mekkorára csukható: beférjen a kocsiba, ha esetleg sokat repültök akkor a repülőre fel lehessen vinni és ne kelljen feladni.
Mekkora a kocsi: beférjen a sarki abc-be, a gyógyszertárba, BKV buszra vagy bármerre jársz esetleg.
Legyen nagy, tágas megfordítható sportrésze ami ha 180 fokik dönthető nem kell külön mózest venni, vagyis 3in1 kocsit.
A 3in1 kocsinál a törésteszt az üléshez nagyon fontos, ezek a lengyel szarok pl semennyire nem védik a babát de pl egy Cybexben lehet bízni.
Vedd végig, hogy milyen környéken laksz, milyenek az utak (sima járda, macskakő, földút, síkvidék vagy dimbes-dombos...),
mennyit fogsz babakocsizni (időnként vagy állandóan,
van-e autó, mekkora a csomagtere,
van lift, mekkora,
tömegközlekedést igénybe veszel vagy sem,
lépcsőn kell cipelni...
Utána lehet kitalálni, hogy milyen kell.
Ezt neked kell tudni.
Nem mindegy, hogy valaki a belvarosban lakik ahol a plazabol ki- be tolja, aztan meg beteszi a kombi mercedeszbe, vagy kint a tanyan gyalogol vele 20 kmert a kovetkezo buszmegalloig ahol felkinlodja magat a lepcsos tavolsagi buszra.
:-)
Valahol a kettő között.
Vidéki kisváros, kertes ház. Van autó.
A 3 az egyben kocsi megéri? Vagy 2 az egyben és külön hordozó, ami az autóba jó?
Ha sokat autóztok, akkor 3 az egyben csak akkor éri meg, ha a babakocsihoz tartozékként adott hordozó nem gagyi, hanem ADAC teszten jóváhagyott.
6, jellemzően fordítva van. Városba vesznek kicsi, könnyű, tömegközlekedésre alkalmas kocsit. Tanyára pedig monstrumot, ami minden úton elmegy, a mérete meg nem számít, mert messzire nagy autóval mennek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!