Brendon áruház?

Figyelt kérdés
Rendeltünk online egy autós gyerekülést, ami egy összetákolt kartondobozban érkezett. Azt hittem van ezeknek az üléseknek egy gyári csomagolásuk és abban jön. Szó szerint bele volt lökve ebbe a tákolt szerencsétlenségbe. Ez teljesen normális dolog? Vettem már használtan is ülést, különb csomagolásban küldte az eladó. Baja nem lett, csak meglepődtem hogy nem saját dobozában jött.
2017. dec. 1. 05:27
 1/9 anonim ***** válasza:
Nincs véletlenül a hordozón egy kis kék brendon matrica? Ha igen, a kiállított darabot küldték. Reklamálj!
2017. dec. 1. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Mindent így szoktak küldeni, de azért ennyire nagy értékű árunál furcsa.
2017. dec. 1. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
25%

Én webshopnál dolgozom és az ilyen vevők borítanak ki a legjobban. Komolyan ha a megrendelt termék kifogástalan, hibátlan állapotban van akkor kit érdekel a doboz? A dobozért vetted meg vagy mi? Tán te ennél fancybbet érdemelsz? Szerinted a Brendon egy dobozgyár is egyben és azonnal a még meleg paszentos dobozba kerül a megrendelés amit átkötnek masnival? Hát nem! Azzal emberek szívnak csak te nem látod. Tudod milyen nehéz összetákolni egy dobozt? Sokszor egy órát dolgozom 1-1 olyan megrendelés csomagolásán aminek nincs meg a gyári doboza amibe csak bele kéne tenni, leragasztani és kész. Ja és mellette még van 100 megrendelés amit össze kell rakni és becsomagaolni.

Hibás a termék? Nem megfelelő az esztétikai állapota? Esetleg funkcionális hibája van? Reklamálj! Nincs? Akkor meg vidd ki a szelektívbe azt a dobozt, fogd be a szád és legközelebb vonszold el magad a Brendonig akkor helyben kifogásolhatod a nem szépségdíjas DOBOZT, merthogy egy istenverte dobozért picsogsz itt...

2017. dec. 1. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
76%
3-as nem kellene ilyen rohadt primitivnek lenni a magán problémáid miatt, hogy neked kihívás egy dobozt összeragasztani. Kit érdekel? Ha vesz valaki 10,40,100 ezerért valamit, akkor igen fura, h nincs csomagolása.
2017. dec. 1. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
68%

3,

egy garanciális terméknek LEGYEN már doboza, amikor csak abban fogadják el a visszaküldést is. Plusz később tárolni, eladni ugyancsak kell a doboz.

Nem két csörgőt és egy nyálkendőt vett az illető.

2017. dec. 1. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
24%

Nem gondolnám, hogy primitív stílusban fogalmaztam volna meg bármit is, neked utánam már inkább sikerült. Sőt látom a helyesírás sem erősséged... Nem kihívás egy dobozt összeragasztani csak sokkal több idő (gondolom a Brendonban sem jókedvükben teszik ha tényleg ez a helyzet de szerintem azért költői túlzás a "tákolt szerencsétlenség"), a kihívás a reklamáló aki ilyenekért vinnyog.

Én még sosem találkoztam felháborodott emberrel akinek a Brendon vagy bármelyik cég egy doboz miatt utasította volna el a reklamációját főleg webshopon keresztüli rendelésnél. Ez nem a H&M, hogy nem veheted le a címkét. Mellesleg senki nem kötelezte rá, hogy webshopon keresztül vásároljon; van boltjuk is tudtommal nem is egy.

Azt már csak zárójelben teszem hozzá, hogy nem tudjuk milyen ülést vett a kérdező. Többnyire az olcsóbb termékeknek nincs semmi a dobozra írva emiatt lehet, hogy a gyári dobozt kapta hozzá csak éppen nincs rajta reklámozva a tartalom és nem vigyáztak rá annyira. Nyugodj meg, hogy egy Stokke ülést nem így küldenek ki...

2017. dec. 1. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
47%
3-as nyugodtan fordulj a pszihiátria kérlek!
2017. dec. 6. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
76%

Egyébként ajánlom a jogi, orvosi, mérnöki karokat, egyetemi végzettséget és nem kéne 8 elemivel koszos kartondobozokat összebaxogatni.

Amilyen a munkád, olyan ember vagy te is..

Ez az írásodból is látszik.

Ha nekem a Marionnaud a méregdrága krémeket egy gyűrött kartonba tenné, küldeném is vissza pénz meg nuku és a LA-i cég vezérigazgatójának menne az email!

Hibátlan állapotú kartondobozt szoktam kapni, ajándék termékmintát, buborékfóliát köszönő kártyát stb.

Fodrászat és más cégektől is.

Szinte mindent neten rendelek, szóval kedves kérdező nyugodtan reklamálj a Brendonnál lehet egy ilyen utolsó bun.kó dobálta neked össze a megrendelt terméket!

2017. dec. 6. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
64%
Nem az a lényeg, öcsisajt, hogy "nem a doboz a fontos". Nekem se a doboz a fontos, de ha nekem valaki egy drága terméket valami gányolt szar csomagolásban küldene ki, még ha szerencsém lenne és épen érkezne a termék, akkor se rendelnék tőlük megint drága terméket, mert ha azt is ilyen gányolt szarba csomagolják, mi a garancia, hogy megint szerencsém lesz és megint sértetlenül érkezik a termék?
2018. aug. 17. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!