Konkrétan mi a különbség egy 140 ezres meg egy 40 ezres babakocsi között?
Ahogy nézegetem a babakocsikat, hatalmas különbségek vannak árban és nem igazán értem, hogy funkcióban mi a különbség. Én nem szeretnék ilyen százezres babakocsit, nem látom értelmét. Főleg, hogy van autónk, szóval babakocsi csak sétáláshoz, levegőzéshez fog kelleni.
pl ez a kettő között tényleg akkora különbség van, hogy az egyik 100 ezerrel drágább legyen?? Most csak 2 gyors példa.
A Kunertnek nincsen bolygósítható kereke, ergó amikor kanyarodni akarsz vele a hátsó kerekeinél meg kell döntened (emelned), mert egyébként csak egyenesen tud menni a babakocsi, a váza nagyon gagyi, csoda ha kibírja azt az idöt amíg a gyerek megtanul ülni.
A másik kocsi travel system tehát minden rész cserélhető rajta. Könnyű, de masszív alu váza van.
Mindig a minőséget kell megfizetni.
Addig amíg nem próbáltad ki őket nem tudhatod, hogy neked melyik a megfelelő, veszélyes úgy netről rendelni, hogy a valóságban még sosem láttad az adott kocsit, sosem próbáltad. Az ilyen "balesetekből" lesznek a hatalmas pofáraesések.
A különbség pontosan 100 ezer forint.
Lehet lepontozni, de tényleg ennyi...
Mi eppen azert vettunk minosegi, draga babakocsit, mert tobbnyire autoval kozlekedunk.Igy elsodleges szempont volt, hogy konnyen lehessen nyitni zarni, es ezt akkor is birja a babakocsi, ha naponta 3-4-szer kerul a csomagtartoba, szoval nem ertem a logikadat.
Masreszt az autoban rendszerint elalszanak a gyerekek, es nem egy jo dolog a babat minden alkalommal azert felebreszteni, mert pl a hordozo nem csatlakoztathato a babakocsihoz, vagy az uvolto, tekergo, frissen ebresztett babat olben cipelni, mert a babakocsi esetleg be sem fer a csomagtartoba.
A ket linkelt babakocsi kozott egyertelmu kulonbseg, hogy az olcsobb iranyithatatlan bolygosithato kerekek hianyaban, igy pont setara nem alkalmas, de meg azt is megkerdojeleznem, hogy az ajtokon befer-e.
Nem olyan konnyu leirni a kulonbseget egy olcso es draga babakocsi kozott,mint erezni, ha kiprobalod oket azonnal megerted.Altalaban az olcsobbakat nehez iranyitani, gyengebb a felhasznalt anyagok minosege, vagy egyszeruen iszonyat nehezek.Aztan jon a mindjart szetesik erzes, pedig meg csak epp hogy hozzaertel.Sokkal nehezebben kezelhetok, erolkodos es bonyolult oket osszezarni.A karfa vagy barmelyik mas alkatresz allitasa/levetele komoly izommunka, nagy valoszinuseggel a kezedet is rendszeresen becsiped a muvelet soran.Rovid hasznalat utan borzalmasan nyikorognak, es rozogak, csak a "szent lelek" tartja egyben oket.
A nagyobb fiammal en is tapasztalatlan voltam, 3 viszonylag olcso babakocsit hasznaltunk el.Tehat az egyik eltort, masik szetesett, harmadik pedig autozashoz alkalmatlan volt, mert 2 emberes hadmuvelet volt osszezarni.
A kicsivel egy normalis babakocsit vettem, de annak alaposan utanajartam es nem sajnaltam ra a penzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!