Sportbabakocsinál mennyire fontos a megfordítható tolókar? Tapasztalatok érdekelnek.
Nem tudom eldönteni hogy tényleg fontos vagy használatban nem az.
Babánk 7 hónapos lesz kb amikor elkezdjük majd használni. (Pontosabban utazunk majd akkor és csak sport babakocsit tudunk vinni)
Még van megfordítható tolókaros?
Elavult. Vagy tíz éve csak megfordítható üléssel találkoztam, mivel az nem befolyásolja a tolhatóságot, hisz a kerekek maradnak optimális pozícióban.
Egyébként rengeteg olyan választ fogsz kapni, hogy felesleges.
Nekem elengedhetetlen volt. El se tudtam volna képzelni, hogy csak a kukucskálón lássam a gyereket. Ne nézhessek a szemébe, ne "beszélgethessek" velük közben. És a gyerekeimnek is fontos volt, megnyugtatta őket. Felém nézve is látták a környezetüket, de ott voltam mellette "szem előtt". Időnként kifordítottam az ülést, hogy megnézzem, hogy esetleg jobban tetszik-e nekik, de mindig jelezték, hogy jobb felém. Első gyerekkel sajnos nem volt olyan szipiszupi kocsink, csak 22 hónapos koráig utazott felém (nem fért el a megfordíthatóban tovább), a kicsi újat kapott, ő a babakocsis kor legvégéig felém utazott.
Nekünk a nagy babakocsi fordító karos (1 éve vettük, szóval nem elavult 🤣)
A sport pedig fix
A nagyot csak szemből tolom, a sportot csak hátulról. Sosem hiányzott, hogy forgassam.
Nekem pl a sportban az 1 év alatt (addig használtuk) talan ha 1x aludt el.
Nekünk a mindennapi sportkocsink a 3az1ben Adamex, nagyon szeretjük, azt mindkét irányban fel lehet tenni a vázra, de eddig még csak magam felé fordítva használtuk (12 hónapos a fiam). Viszont ugye azzal utazni nem lehet.
Szeptemberben repülővel utaztunk, ahhoz vettem egy összecsukható, de mégis masszív sportkocsit (fontos volt, hogy normális kereke legyen, nyaraláson is tudjam tolni mindenhol, nehogy kitörjön, mert akkor meg vagyunk lőve idegenben).
Rengeteget vacilláltam, hogy melyik lenne jó, végül azért választottam a Joie márkájút, mert azon legalább betekintőnyílás van, a Cybex es Chicco ezt nagy bánatomra kispórolta. Mivel a normálisabb kocsikból csak menetiránnyal megegyezően tolható van, azaz én olyat láttam, így legalább a lyukon keresztül szemmel akartam tartani a babót, mert így is szokatlan volt, hogy nem látom folyamatosan szemből.
Nem bántam meg, jó kocsi, macskakövön, padkán fel-le is jól tolható, a fiam is szerette, nem volt baj, hogy fordítva ül benne, néha ő is felmosolygott rám a szúnyoghálós nyíláson keresztül 😀. De ha te látsz megfordíthatót, akkor gondold át, hogy miben lehet rosszabb az olyan kocsi, mert tapasztalatom szerint ha egy kocsiban van valami extra, akkor cserébe valamit meg kihagynak belőle vagy rosszabbul oldanak meg, mint a többiben. Én fontossági sorrendet állítottam fel, mert már zsongott az agyam attól, hogy ez ezt tudja, az meg azt, de mindkettőt egyik sem 😀
Tehát két szóban a tanácsom: mindent mérlegelj!
Két babakocsink van. A 3:1 sportrésze megfordítható a vázon, soha az életben nem használtuk úgy, hogy felém néz. Sokáig utálta a babakocsit a kislányom, amikor a sportba került és tudott igazán nézelődni, rájött, hogy ez nem is rossz. Ha meg akarom nézni mit csinál, akkor sem a kémlelő nyílással sz*rakodok, hanem mellé lépek és rápillantok. Így nekem kb. huszadrangú kérdés volt, hogy fordítható-e a sportbabakocsi bármilyen formában is. Az valós felvetés, hogyha a kart fordítod át, akkor a bolygó kerekek fixálhatók gondolom, de úgy az elsők is fixek lesznek, tehát máshogy viselkedik a babakocsi, mint a másik állásban. Engem ez idegesítene. Ha az ülést lehet leemelni és megfordítani, az szerintem nem feltétlenül életszerű, pláne ha a gyerek alszik éppen és nem megy gyerekestől. És akkor van olyan, ami 360-ban forgatható, ha fontos lenne ez a funkció, én valószínű olyat kerestem volna.
Szerintem azt is fontos figyelembe venni, hogy mire szeretnéd használni és mit tud a 2:1, vagy 3:1 babakocsitok, ha van. A miénk egy stabil, nagy kerekű kocsi, ami baromi sok helyet foglal, de ha kellemetlenebbek a terepviszonyok is jól teljesít. Otthoni sétáknál ezt használjuk, vagy ha olyan helyre megyünk is ezt visszük. A sportnál az volt a lényeg, hogy picire lehessen csukni, elférjen az autóban két ülés között és olcsó legyen. Ilyenből nagyobb kerekű, "terepre" is jó kocsit nem találtam, így az egy kis kerekű gagyibb kocsi lett. Nem tökéletes, de a célnak megfelel (ha megyünk valahova és elfárad a lányom, beleül, illetve kényelmes, hogy mindig az autóban van, mert elfér). Nem ajánlanám olyannak, akinek a babakocsi a fő közlekedési eszköze, de nekünk így tökéletes. Szóval ebből is látszik, hogy nem mindegy mire akarod használni.
Nekem simán az ülés fordítható, rengeteget babakocsizunk, és én örülnék, ha a tolokart tudnám mozgatni, és nem az ülést kellene kivennem a lassan 9 kilós gyerekkel.
Bizony sokszor kell forgatgatnom, mert ha elalszik és sokáig süti a nap szemből, felébred, ha a szél erősebben szemből fúj az is zavaró. Sokkal egyszerűbb volna ha csak puff áttolnám a kart és kész.
De mi tényleg sokat babakocsizunk, reggelente is 2-3 órát, délután is 2-3 órát. S főleg most ősszel, vagy fúj a szél, vagy így-úgy süt a nap.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!