Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Babák » Mit tudtok a giraffe clubos...

Mit tudtok a giraffe clubos autósülésekről? 9-25 kg-os kategóriában gondolkodunk. Van esetleg töréstesztje?

Figyelt kérdés
2010. máj. 22. 16:24
 1/7 anonim ***** válasza:
51%
szerintem gagyi. tesztje nincs sajna.
2010. máj. 24. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Nekünk ilyen van és mindannyian nagyon szeretjük. A kislányom nagyon jókat alszik benne. Uniós engedélye van, gondolom töréstesztet is végeztek, anélkül nem lenne forgalmazható. Esetleg hívd fel az importőrt:

[link]


Az első válaszolónak üzenem, hogy több ülés kipróbálása után ez egyáltalán nem gagyi, sőt...

2010. máj. 24. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

[link]


nekünk ilyen van. 2.

2010. máj. 24. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
2010. máj. 24. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
27%
Az, hogy a gyerkőc szereti az ülést, még nem azt jelenti, hogy biztonságos is, vagyis jó-e a töréstesztje. Megéri böngészni az előző linket.
2010. máj. 24. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
34%

általában nem az a szempont, h jókat aludjon benne a baba. legalábbis jobb esetben. és fenntartom továbbra is, h arra jó, ha rendőr ne bűntessen meg. nézd át a belinkelt adac tesztet, nem szerepel köztük. persze, h uniós szabvány, mert egyébként nem lehetne kedeskedelmi forgalomba hozni, de attól még nem biztos, h jó. sőőőt.

1. voltam

2010. máj. 24. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Ellenben nem biztos, hogy rossz lenne csak azért, mert nem tesztelték. Hisz a tesztek lényege az lenne, hogy a rossz minőségről és a kevésbé biztonságosról is tudjunk. Ahogy ilyenek is szerepelnek az ADAC tesztben.

Az, hogy az ADAC ezt nem tesztelte azt jelenti, hogy nem forgalmazzák Németországban.


ECE R44/03-as norma

Minden Európában forgalomba hozott gyermekülésnek meg kell felelnie az ECE R44/03 vagy 04 jelű direktívának, bárhol is gyártották azt. Az 1995-től érvényes szabvány részletesen előírja azokat a paramétereket, melyeknek meg kell felelnie a különböző kategóriákba sorolt gyermekvédő berendezéseknek, pontosan rögzítve a vizsgálati módszereket és a minősítéseket. Erre azért van szükség, hogy a vizsgálatok összehasonlíthatók és rekonstruálhatók legyenek.


A minősítés legfontosabb eleme a dinamikus vizsgálat, amit erre a célra épített próbapadon, próbabábúval hajtanak végre. A két legfontosabb adat, amit mérnek, az a fej legnagyobb vízszintes elmozdulása és a mellkas gyorsulása. A modellezett frontális ütközést 50 km/h sebességgel hajtják végre és ebben az esetben a testre 20-28 g lassulás hat. Ezután egy 30 km/h-s hátulról történő ütközést imitálnak, amikor a test lassulása 10-14 g.


Minden ülést, amely teljesítette az előírásokat egy narancssárga érvényesítő címkével kell ellátni, amely a következő információkat tartalmazza: Felül szerepel rajta az ECE norma száma, alatta az „universal” kifejezés mutatja, hogy az ülés minden autótípushoz használható. (lehetne „semi-universal” vagy „specific” is értelemszerűen típus specifikus üléseknél). A címkén fel kell tüntetni a testsúly határokat is a szabványnak megfelelően. A körben lévő nagy „E” betű melletti szám arra az országra utal, ahol a minősítést elvégezték. Alatta a megfelelést azonosító számsor található, amely 03-al, vagy 04-el kezdődik attól függően, hogy az ülés melyik verziónak felel meg.


Bocs, ha hosszú voltam.

2010. máj. 24. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!